Forumet - Jag är tjock.

Jag är tjock.

1595 0 87
Okej, inte riktigt, MEN jag har gått upp lite mer än jag behöver och har typ fått en liten bula under naveln av FETT. :O hehe. Innan sommarn var jag 164 cm och pendlade mellan 50-52 kg. Nu är jag 167 och väger typ 55-56.. Tänkte bara försöka gå ner till 53-54 och få bort onödigt fedt på magen. det skulle va skönt att känna sig lite slim så jag undrar, nån som vet vad jag ska undvika att äta och hur mycket jag ska motionera? Räcker det att jogga 1-2 gånger i veckan (3,6 km) och rida en timme i veckan, gå ut med hunden varje dag och sluta äta godis. eller e det för lite kanske? Tänkte börja med situps igen när min rygg har blivit normal.

dej do

Spana också in:

IIIIIIIIIIH:

Jag har lite samma problem, eeh.
Sjukt drygt. Jag vill bli smal igen.

Jag är typ smal över allt utom magen >-< störigt som as

Irresiistible:

en aning mullig kanske

TACK. äntligen nån som håller med mig :P

Irresiistible:

men det är ju inget fel med det. [smile]

Jag vet. Men de lite småmulliga jag vet har typ fett på snygga ställen så att dom bara ser fina ut, men jag har typ bara typ kulmage och ser ut som värsta äcklet. Så jag är nog syggare smal
buttcrack:

Okej, inte riktigt, MEN jag har gått upp lite mer än jag behöver och har typ fått en liten bula under naveln av FETT. :O hehe. Innan sommarn var jag 164 cm och pendlade

ja du är inte fett du är bara lite mullig och det är inget farligt med det!!
börja bara röra lite mer på dig så lovar jag att det kommer att försvina:P det på magen och det är många som har!! även jag[blush] hehe