Aviseringar
Rensa alla

Jag är tjock.


Ämnesstartare

SB From Hell:

Ja, jag får akta så jag inte råkar komma i kläm mellan bilringarna[cry]

då blir du vakumpaketerad fiskfile


   
SvaraCitera

Suck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marielle Hagblad:

Suck.

vad?


   
SvaraCitera

Du är inte tjock[tired]


   
SvaraCitera

buttcrack:

Okej, inte riktigt, MEN jag har gått upp lite mer än jag behöver och har typ fått en liten bula under naveln av FETT. :O hehe. Innan sommarn var jag 164 cm och pendlade

ja du är inte fett du är bara lite mullig och det är inget farligt med det!!
börja bara röra lite mer på dig så lovar jag att det kommer att försvina:P det på magen och det är många som har!! även jag[blush] hehe


   
SvaraCitera

buttcrack:

vad?

Antingen vill du att folk ska säga "Ahmen gaah! Du e ju inte alls tjock! Du e ju ba väääärsta smal", för att det stärker ditt självförtroende

eller

så har du en konstig uppfattning om hur en normalbyggd kropp ser ut.


   
SvaraCitera

Pics or stfu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillajordgubben:

Du är inte tjock[tired]

buttcrack:

"Okej, inte riktigt, MEN jag har gått upp lite mer än jag behöver"

Förlåt för att jag vill vara nyttig och strunta i att äta godis. Du behöver inte läsa


   
SvaraCitera

buttcrack:

55-56.. Tänkte bara försöka gå ner till 53-54

du vill alltså gå ner 2 kilo?[confused] vad är meningen? du varken ser eller känner dig någotsånär märkbart smalare på att gå ner 2 kilo[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

du vill alltså gå ner 2 kilo?[confused] vad är meningen? du varken ser eller känner dig någotsånär märkbart smalare på att gå ner 2 kilo[confused]

Till att börja med. När jag gick upp 2 kg för ett tag sen syntes det ganska stor skillnad. Jag är typ bara fet på magen, tror inte att fettet på min mage väger mer än 2 kg. Har dessutom växt några centimeter, och vill ha tbx min mage som den såg ut innan sommaren. Så ja.


   
SvaraCitera

Irresiistible:

Nja, jag skulle aldrig påstå att du är "tjock" om du är 167 och väger 55 kg liksom. [tard]
Dock en aning mullig kanske, men det är ju inget fel med det. [smile]

Eh, mullig? BMI på 19 är ganska nära undervikt och faktiskt undervikt på vissa skalor.

Herregud, vad händer med världen om BMI 19 helt plötsligt är mulligt i 15-åringars ögon?


   
SvaraCitera

ehh, jag är 160 och väger 54, och jag är inte tjock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emeliee_:

ehh, jag är 160 och väger 54, och jag är inte tjock

Jag är inte hellerr tjock. Har bara fått en ful bulle på magen :p


   
SvaraCitera

uppenbar:

Eh, mullig? BMI på 19 är ganska nära undervikt och faktiskt undervikt på vissa skalor.

Herregud, vad händer med världen om BMI 19 helt plötsligt är mulligt i 15-åringars ögon?

Jag tänker rent utseendemässigt nu.. inte genom BMI. [zzz]
Utseendemässigt bör det vara en aning mulligt, men som jag också sa: det är inget fel med det, och man är verkligen inte tjock. [tired]


   
SvaraCitera

buttcrack:

Jag är inte hellerr tjock. Har bara fått en ful bulle på magen :p

So? Get over it eller börja träna? Jag tror knappast att det är äcklande


   
SvaraCitera