Aviseringar
Rensa alla

jag är trött...


Ämnesstartare

jag är trött...trött på at vara ensam... alla in min sociala gäng har antingen en gf eller bf, på den senaste festen satt alla och kelade, kysste och allt möjligt med respektive partner. jag skrattade med dem, dansade med alla, drack med alla men... det vara bara en fasad. inuti så mår jag dåligt, speciellt på den festen så log jag när jag satt där men inombords kände det att allt skulle brista.

hjälp, ge mig råd vad som helst... jag är trött på at vara ensam.


   
Citera
Ämnesetiketter

vilka tråkiga personer som bara hånglar på fester
man gårju på fest för att ha trevligt med andra än sin partner

osnällt av dem [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är såpass gammal att mina vänner börjar förlova sig, gifta sig och vissa skaffa partners. Så du har det rätt lugnt än så länge!

Kan du inte säga till polarna hur du känner? Försöka att hänga bara med grabbarna utan att flickvännerna är med? De behöver inte alltid vara fastklistrade vid dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill också hångla på fest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amen så känner ja också. Det är fett jobbigt när man ser sina vänner vara lyckliga å hångla med sina partners. [cry]
Men asså ut å träffa nya vänner åxå, det är ju så ett förhållande börjar[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där verkar vara ett vanligt fenomen, att man ser till det andra har, när man själv inte har det. Tråkigt att du ska känna så med tanke på din låga ålder, eftersom du fortfarande är så pass ung. Det finns många ensamma personer 🙂

Men måste erkänna att sådär har jag tänkt rätt mycket också. Dock så fyller jag 24 snart. Har kommit in i en ålder där man ser många blir sambos, skaffar barn osv medan man själv står och stampar på samma plats. Visst kan de ge känslan av att det är något fel på en ibland, fastän så inte ofta är fallet...


   
SvaraCitera

1. Internet dejt/community sidor, Ta någon bild på dig själv som du blir nöjd med och visar hur du ser ut och skriv en trevlig presentation samt leta fina tjejer att chatta med, jag har hittat en hel drös fina tjejer på kamrat och badoo att vara med, Badoo är lite mer moget då det är 18+. Annars så finns det sjukt många andra sidor man kan leta tjejer på.

2. Fester/Krogen, Klä dig snyggt och uppför dig lite roligt med tjejer och sup dig inte rå full om du inte redan känner någon tjej som gillar dig så får du antagligen napp någon gång ^^ Man kan blu bli dissad 999 gånger men tillslut så hittar man nog en tjej som tycker man verkar intressant.

- Kläder är i övrigt ganska viktigt om man vill få tjejer att titta på en, Utsidan är ju det första dom ser 🙂

3. Skolan, om du fortfarande pluggar så kan du börja umgås med någon tjej och kanske fråga om ni kan hitta på någonting efter skolan, Pinsamt men effektivt om man får ett ja ^^

4. Prata med dina bästa vänner så kanske dom kan hjälpa dig att hitta en tös att umgås med. Man har ju trots allt vänner till för att hjälpas åt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iknowz1234:

Tråkigt att du ska känna så med tanke på din låga ålder, eftersom du fortfarande är så pass un

Låga ålder? Öhh jag själv ser mig som EXTREMT gammal och kommer förmodligen dö för eller senare. Folk under 20 år kan bara ha sex sen är det inte lammkött längre[n]


   
SvaraCitera