Aviseringar
Rensa alla

jag är typ...döv :S


Ämnesstartare

såhär är det, min hörsel är åt helvete, näsan rinner och från och till får jag ont i öronen och dessutom hör jag som en slags puls i mitt huvud

nån som känner igen detta och vet vad man kan göra åtminstone för att lindra smärtan? jag orkar bara inte må såhär längre, jag har fått nog!


   
Citera
Ämnesstartare

jag är inte så insatt men det kan tänkas att det är öroninflammation, i vart fall bör du kolla upp det[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

jag är inte så insatt men det kan tänkas att det är öroninflammation, i vart fall bör du kolla upp det

redan gjort, har knaprat amimox i snart en vecka men jag mår piss i alla fall, och med svininfluensan som är så pass aktuell som den är undrar jag om det inte kan vara den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

såhär är det, min hörsel är åt helvete, näsan rinner och från och till får jag ont i öronen och dessutom hör jag som en slags puls i mitt huvud

Du kanske har tinnitus:( Och är allergisk:(


   
SvaraCitera

Du kanske har en blandning av öroninflammation och en influensa, kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Du kanske har en blandning av öroninflammation och en influensa, kanske

vad brukar man då ha för symptom?


   
SvaraCitera

Hell_man:

öroninflammation,

Vet hur det är har jätte problem med öronen så jag har öroninflation typ 6 ggr om året:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Vet hur det är har jätte problem med öronen så jag har öroninflation typ 6 ggr om året:(

ooooooh shit :S
I guess i am a lucky bastard?[smile]


   
SvaraCitera

Hell_man:

ooooooh shit :S
I guess i am a lucky bastard?

Oj poängen var inte att jag skulle skicka till dig [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diagnos: Mes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

definitivt svininfluensa, tvätta händerna tio gr om dagen och sedan häng dig själv, man dör en smärtsam död av svininfluensan[no-no]


   
SvaraCitera

SAVE ME:

vad brukar man då ha för symptom?

Men det låter mest som en öroninflammation, och det kan vara segt när det kommer till att bota det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Men det låter mest som en öroninflammation, och det kan vara segt när det kommer till att bota det.

HUR botar man det då! jag har käkat amimox i snart en vecka men är fortfarande inte frisk[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

HUR botar man det då!

Finns inget botemedel, du skulle vaccinerat dig innan


   
SvaraCitera

Ta kontakt med vårdcentral!

Öroninflammation tänker jag.


   
SvaraCitera