Aviseringar
Rensa alla

jag är typ lite blyg


Ämnesstartare

Tja jag har typ tänkt o jag tror att jag e bly för jag vågar typ inte säga"du är söt"  är typ lite att jag ska stamma men tror inte jag gör det men jag tror det vad tycker ni att jag ska göra för att komma förbi mitt problem?


   
Citera
Ämnesstartare

skit i att du är blyg, säg det bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ingen fara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok tack som fan


   
SvaraCitera

asså tjejer tycker mest att det är gulligt, det gör dig liksom mänsklig, om du fattar..


   
SvaraCitera

Jag är också blyg och jag förstår att det kan kännas pinsamt eller fel helt enkelt. Försök att hitta rätt tillfälle och säg vad du tycker, låt det ta tid, bara släng det ur dig. Det funkar nog ska du se! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Jag är också blyg och jag förstår att det kan kännas pinsamt eller fel helt enkelt. Försök att hitta rätt tillfälle och säg vad du tycker, låt det ta tid, bara släng det ur dig. Det funkar nog ska du se! Glad

tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men haha kommer det inte kännsa pinsamt om  de e massa människor omkring


   
SvaraCitera

Danne_cars:

tack 🙂

Ingen orsak! 🙂


   
SvaraCitera

Danne_cars:
men haha kommer det inte kännsa pinsamt om  de e massa människor omkring

Träffa tjejen som du vill säga det till eller killen (jag vet inte vilken sexuell läggning du har) så kanske du borde träffa personen hemma hos dig eller hos den och sedan säga det, då brukar det vara mycket enklare! Glad


   
SvaraCitera
Laila

Vissa tjejer dras till blyga och tysta killar. Jag gör det i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Träffa tjejen som du vill säga det till eller killen (jag vet inte vilken sexuell läggning du har) så kanske du borde träffa personen hemma hos dig eller hos den och sedan säga det, då brukar det vara mycket enklare! Glad

haa det är  typ en  fritids pedagog asså tjej då 😛 🙂


   
SvaraCitera

Danne_cars:

haa det är  typ en  fritids pedagog asså tjej då 😛 🙂

Ah, hehe ja då blir det lite svårt kanske.

Ett bra tips som du får av mig är att du bara bestämmer dig att säga det, men starta ett samtal först då ni pratar om varandra typ och sedan så säger du det så blir det inte så awkward.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Ah, hehe ja då blir det lite svårt kanske.

Ett bra tips som du får av mig är att du bara bestämmer dig att säga det, men starta ett samtal först då ni pratar om varandra typ och sedan så säger du det så blir det inte så awkward.

men jag känner henne typ lite kan jag ba gå fram till henne när hon typ står en  ensam o säga   jag tycker du  e söt??


   
SvaraCitera

Danne_cars:

men jag känner henne typ lite kan jag ba gå fram till henne när hon typ står en  ensam o säga   jag tycker du  e söt??

Visst kan du det men det kanske kan bli fel, jag känner ju ingen av er så jag kan inte riktigt säga men jag tycker att du borde köra och se vad somm händer, antinge blir det en positiv eller negativ reaktion från henne.


   
SvaraCitera