Aviseringar
Rensa alla

jag är typ mer förtjust i introt än serien


Ämnesstartare

iosib:

nä. dock är den underhållande nog att se på ifall du inte har något bättre för dig. som jag nu mitt i natten.

alltså, jag har ju sett klart det mesta som spontant känns sevärt. jag och fröken mediakatt såg precis sista avsnittet av dark angel, och det är ju kanske inte helt top notch heller. dock skön serie, stundvis.

schism:

ja, men varnar dig, tyckte att det var lite skräp i början men sen vart det bra.

jag är en sån som börjar med en serie, och sen avslutar den, om inte annat för att med trovärdighet kunna säga att det är sämsta skiten jag någonsin sett. halvmesyrer är för kvinnor och andra typer av bögar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

alltså, jag har ju sett klart det mesta som spontant känns sevärt.

mörknäs:

jag är en sån som börjar med en serie, och sen avslutar den, om inte annat för att med trovärdighet kunna säga att det är sämsta skiten jag någonsin sett.

haha, har du gett dig på stargate atlantis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

jag är en sån som börjar med en serie, och sen avslutar den, om inte annat för att med trovärdighet kunna säga att det är sämsta skiten jag någonsin sett. halvmesyrer är för kvinnor och andra typer av bögar.

Hahah [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

haha, har du gett dig på stargate atlantis?

sett lite på tv, den är rätt dålig. eller, jag förstår folk som ser den på tv, för SÅ jävla värdelös är den inte att den inte tjänar sitt syfte när man sitter i en grotta utan el utan bättre tidsfördriv och utan någon som helst möjlighet till sömn klockan fyra på morgonen. vissa avsnitt, iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

sett lite på tv, den är rätt dålig. eller, jag förstår folk som ser den på tv, för SÅ jävla värdelös är den inte att den inte tjänar sitt syfte när man sitter i en grotta utan el utan bättre tidsfördriv och utan någon som helst möjlighet till sömn klockan fyra på morgonen. vissa avsnitt, iallafall.

jag syftade mest på att den verkar fortsätta i all evighet. sen kollade jag upp den och såg att den "bara" hade 100 avsnitt. jag har ju sett alla south park, så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag syftade mest på att den verkar fortsätta i all evighet. sen kollade jag upp den och såg att den "bara" hade 100 avsnitt. jag har ju sett alla south park, så.

kvinnofängelset, 692 avsnitt. har dock inte sett hela, då den är riktigt lurig att få tag på i sin helhet. men den är å andra sidan riktigt jävla bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

kvinnofängelset, 692 avsnitt. har dock inte sett hela, då den är riktigt lurig att få tag på i sin helhet. men den är å andra sidan riktigt jävla bra.

hm, jag har en förnimmelse av att ha sett ett avsnitt av den. ska kolla upp den.

för övrigt är de tidiga säsongerna av the wire bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

hm, jag har en förnimmelse av att ha sett ett avsnitt av den. ska kolla upp den.

den är fantastisk. dock, som sagt, svår att bara "kolla upp", i och med att kompletta torrents skulle bli groteskt stora. har för mig att det är sammanlagt typ tre veckors video.

iosib:

för övrigt är de tidiga säsongerna av the wire bra.

minns inte, något brittiskt, va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

minns inte, något brittiskt, va?

en amerikansk serie om poliserna som jobbar med att övervaka droghandeln i baltimore. karaktärerna är väldigt bra spelade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh va ere för serie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

öh va ere för serie

true blood.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men.. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

men..

va..? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

va..? [tard]

menade vad den handlade om typ, men kollade upp det :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

kvinnofängelset, 692 avsnitt. har dock inte sett hela, då den är riktigt lurig att få tag på i sin helhet. men den är å andra sidan riktigt jävla bra.

Finns en sida där man kan köpa hela serien på DVD-boxar.

http://www.prisoner-cellblockh.co.uk/dvd/index.html

Dock tycker jag det är riktigt jävla dålig stil av Tv4 att inte visa den i repris när de visar allt annat skräp i repris.


   
SvaraCitera