Aviseringar
Rensa alla

Jag är underviktig, men fattar inte varför...


Robler
Ämnesstartare

Jag är 15 år gammal, är 167 cm lång och väger 44-45 kilo. Det betyder att jag har ett BMI på 16, vilket är ganska underviktigt (normalt BMI är 19-25)...

Men grejjen är att jag inte har någon aning om VARFÖR jag är underviktig. Min syster är minst lika smal som mig, men ingen av våra föräldrar är smala. De är nog mer på gränsen till överviktiga, och jag äter inte bra mat. Jag äter nog faktiskt ganska mycket skitmat, borde inte jag gå upp i vikt då? Men det gör jag inte...

Snälla hjälp mig, jag vet inte varför jag väger så lite... Det är inte direkt ett problem, förutom att jag är relativt klen och fryser mycket (inget fett som värmer)... Någon som kan berätta varför?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du har hög förbränning bara.


   
SvaraCitera

Du äter för dåligt


   
SvaraCitera

hög förbränning och vitaminbrist .....


   
SvaraCitera

ät go mad, möe mad och mad i rättan tid (skånskt tips) [party]


   
SvaraCitera

Robler:

jag äter inte bra mat. Jag äter nog faktiskt ganska mycket skitmat,

Du borde kanske äta bättre?


   
SvaraCitera

Frågat om dina föräldrar var så när de var små? Mina föräldrar var också sådär samtidigt som de var långa men växte på bredden när de blev run 20-30.


   
SvaraCitera

Robler:

är 167 cm lång och väger 44-45 kilo.

[sad].

Ät mer? Ät större portioner och ät mycket med bröd, pasta, smör.


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

så snabbmatsindustrins fetteffekter funkar inte på mig? det vet jag inte om det var bra eller inte XD

äta bättre var det dåra... mycket fibrer eller? *grins*


   
SvaraCitera

Ät mer bara. Oftare.


   
SvaraCitera

Nä, oavsett hur mycket mat du äter. Men när din puberhet är slut så har du lätt att förvandlas till en tjockis om du bara försätter äta skräpmat. Lägg det på din minne.

Om du vill att du ska bli större. Träna och äta mycket protien. Till och med äta bra.


   
SvaraCitera

Spökplumpen:

din minne

:'D


   
SvaraCitera

ohYEA_:

din minne

Ditt*


   
SvaraCitera

Spökplumpen:

Ditt*

mitt?


   
SvaraCitera

Mac Donalds


   
SvaraCitera