Aviseringar
Rensa alla

Jag är underviktig, men fattar inte varför...


zIGGE

Angelize:

vitaminbrist .....

Förklara hur vitaminbrist behåller kroppen underviktig.


   
SvaraCitera
zIGGE

Robler:

Någon som kan berätta varför?

^^


   
SvaraCitera

Är likadan :3. Du är inte ensam, i alla fall :3.


   
SvaraCitera

zIGGE:

Förklara hur vitaminbrist behåller kroppen underviktig.

Fan vet jag, har i alla fall näringsbrist och är undervbiktig


   
SvaraCitera
zIGGE

Angelize:

Fan vet jag, har i alla fall näringsbrist och är undervbiktig

Dåså hitta inte på och yra om vad du inte vet har någon länk med frågan överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

zIGGE:

Dåså hitta inte på och yra om vad du inte vet har någon länk med frågan överhuvudtaget.

Yrar om vad fan jag vill utifrån egna erfarenheter, håll käft.


   
SvaraCitera

ÄT ,SOV, GYMMA!


   
SvaraCitera

Äta mycket äta bra mat, gymma [y]


   
SvaraCitera

gymma, då får du muskler och går upp [y]


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

mukkler XD jag har drömt om det sååå länge... ja...


   
SvaraCitera

jag ahr ett BMI på 17 men det är nog något fel,för jag har ganska mkt muskler och så 😉 lita inte på det om du tycker att du ser kurvig ut.


   
SvaraCitera

Det där är lite av ett mysterium, eller kanske inte...

När jag blivit lite äldre så har jag lagt på mig några kilo. Är fortfarande extremt smal, men det verkar inte vara en myt trots allt att man går upp i vikt när man kommer upp i 20-års åldern. Detta har hänt trots att jag kanske t.om äter mindre nu än vad jag gjorde förut.


   
SvaraCitera

På symptomen du beskriver (du äcklas av mat, äter alldeles för lite, äter endast nyttig mat som sallad och liknande) låter det som om du kan vara anorektiker. Sök hjälp är mitt råd!


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

Daande:

På symptomen du beskriver (du äcklas av mat, äter alldeles för lite, äter endast nyttig mat som sallad och liknande) låter det som om du kan vara anorektiker. Sök hjälp är mitt råd!

Var skrev jag att jag e äcklad av mat? Jag <3 Man jag gillar inte bara kött så mycket...


   
SvaraCitera

Robler:

Man jag gillar inte bara kött så mycket...

Du behöver inte så mycket kött för att gå upp i vikt. Om du styrketränar så kan det vara bra att få i sig.


   
SvaraCitera