Aviseringar
Rensa alla

jag är värdelös?


Ämnesstartare

den_fete: han kanske sa det för att motivera dig att skärpa till dig.

du kan suga 10 eller 100 kukar jag kmr ändå applådera 

FruLiten: Kom han hem till dig när du sov och satte sig på sängkanten och viskade till dig att du värdelös när du sov eller drömde du bara att han sa så

öhm finns inget som heter bara drömde.. när vi sover så delar av tiden lämnar vårt medvetande kroppen och transversaliserartransendar in till en rektangulär värld där alla är likbenta och där kan allt hända osv.. men jag vet inte om han gjorde det med flit i drömmen eller om han kom till mitt rum
ok..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

du kan suga 10 eller 100 kukar jag kmr ändå applådera 

öhm finns inget som heter bara drömde.. när vi sover så delar av tiden lämnar vårt medvetande kroppen och transversaliserartransendar in till en rektangulär värld där alla är likbenta och där kan allt hända osv.. men jag vet inte om han gjorde det med flit i drömmen eller om han kom till mitt rum
ok..

Mmm men då tror jag att du bara fantiserade ihop det i din dröm med hjälp av minnen och tankar. Du borde kanske sätta dig ner med din rektor och säga åt honom att du drömmer att han säger att du är värdelös och att han måste skärpa sig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Mmm men då tror jag att du bara fantiserade ihop det i din dröm med hjälp av minnen och tankar. Du borde kanske sätta dig ner med din rektor och säga åt honom att du drömmer att han säger att du är värdelös och att han måste skärpa sig

ok ska fråga min kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

ok ska fråga min kompis

Ta med knogjärn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Ta med knogjärn

ok men varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

ok men varför?

Visa att det är på allvar, du kan välja järnrör med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du duger som du är!!  !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Visa att det är på allvar, du kan välja järnrör med

aa man vet aldirg när man behöver ett schysst järnrör, jag har dock två tyvärr 🙁 men kanske kan göra mig av med ett

ditt bästa jag:
du duger som du är!!  !!

för vem eller vilka duger jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

aa man vet aldirg när man behöver ett schysst järnrör, jag har dock två tyvärr 🙁 men kanske kan göra mig av med ett
för vem eller vilka duger jag?

Du kan svinga järnrören som en karatemänniska, då får du respekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

aa man vet aldirg när man behöver ett schysst järnrör, jag har dock två tyvärr 🙁 men kanske kan göra mig av med ett
för vem eller vilka duger jag?

jaget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Du kan svinga järnrören som en karatemänniska, då får du respekt

jag kan karate men jag har glömt människa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
tack för era korkade kommentarer allihop det värmer 

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

jag kan karate men jag har glömt människa 

Kan du något annat än människa? Karate är inte bara för männisa men bara vissa typer klarar av det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: jaget

nej

FruLiten: Kan du något annat än människa? Karate är inte bara för männisa men bara vissa typer klarar av det

jag kan apa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

nej
jag kan apa...

Ja men då klarar du dig nog. Jag tror på dig karateapan 


   
SvaraCitera