Aviseringar
Rensa alla

Jag backar er muslimer, lets fcking do this!


Ämnesstartare

Hej hej hej..
Tror nog dom mesta har hört om självmordsbombandet i stockholm och brevet dom fick in, som ett hot ifrån en muslim som uppmanade andra muslimer att följa med honom och backa honom...
Jag har alltid haft åsikten att det bara är smarta och morala muslimer som kan tygla dom här galningarna, eftersom att vi andra är demoner etc.

och jag blev så JÄVLA stolt över muslimerna som ställde sig emot det här och gav järnet för att visa att dom inte tänkte stötta detta sjuka beteendet..
Så nu har ni fanimej förtjänat en guldstjärna och ett hjärta [love] ( fanns inga stjärnor )
Detta är exakt det jag drömt om men trodde aldrig att det skulle hända att muslimer faktist skulle starta denna REVOLUTION! [bigcheers]

Helt otroligt, detta är hjältarna resten av världen behöver också och så fort vi tyglat våra nykomlingar ( terrorister ) så finns det inga hinder om vilken otrolig påverkan det här kan ha på den övriga världen..
Stolt att bo i sverige att se en sådan här revolution, ive got your backs ! <3

det var inte så länge sen jag trodde sverige skulle bli helt fckat men nu har muslimerna fan visat mig och satt mig på plats, vi har verkligen riktigt sköna muslimer i sverige:D

Nu tror jag inte längre att det finns mycket hot ifrån islam mot sverige, och det gäller att tämja dom här muslimerna också 😀
http://www.dailymotion.com/tobleronasahliv
[love][love][love][love][bigcheers]


   
Citera

Jag tror inte hotet var/är så jävla stort egentligen men jag tror också att reform inom islam både kommer inifrån och kommer att komma inifrån om den ska ha nåt slags genomslag.


   
SvaraCitera

jävla idiot


   
SvaraCitera

Att idiotförklara och terroriststämpla alla muslimer låter ju som ett skitsmart sätt att uppmuntra sekularisering. Vi kanske borde käppjaga dem också? Det blir de nog peppade på ateism av.


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

jävla idiot


   
SvaraCitera

Hög, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Att idiotförklara och terroriststämpla alla muslimer låter ju som ett skitsmart sätt att uppmuntra sekularisering. Vi kanske borde käppjaga dem också? Det blir de nog peppade på ateism av.

vad pratar du om -.-
jag idiot förklarade ingen, jag sa att jag var stolt över att dom visar att dom är emot idioter..
Jag tycker att muslimerna som har sagt ifrån är hjältar och jag skulle förmodligen inte våga göra samma sak, och det här är början på en revolution mot förtrycket som hänger på många länder där majoriteten är muslimer, och det är exakt sådana här smarta och hjältemodiga muslimer vi har i sverige som behövs här på jorden för att tygla dom andra muslimerna som inte är like awesome som våra muslimer.


   
SvaraCitera

JoElite:

jag idiot förklarade ingen

dig själv.


   
SvaraCitera

JoElite:

Jag tycker att muslimerna som har sagt ifrån är hjältar och jag skulle förmodligen inte våga göra samma sak,

det har alltid varit så.
idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

dig själv.

ah gjorde väl det, trodde inte att folk skulle bli så ledsna över att jag uppmuntrar bra beteende, vissa vill verkligen bli våldtagna..?
Vad tycker du själv om att dom reser sig upp emot terroristerna??
Tycker inte du att det är bra?

Kakaoxo:

det har alltid varit så.
idiot.

Fanns ingen anledning att förklara någonting uppenbart.
lämna tråden om du inte ska ställa dig i mitten och ropa * Nu lyssnar du på vad Lisa säger,,.. LISA nu lyssnar du på vad Greta säger!*


   
SvaraCitera

passaro:

Hög, eller?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Religion och Etik


   
SvaraCitera

Man får tycka vad man vill, men alltså… This just doesn’t make sense. Läst igenom det fyra gånger och jag fattar det inte, så klotter tills vidare.


   
SvaraCitera

Haha.


   
SvaraCitera

Problemet med ditt inlägg är att du låter äckligt nedvärderande och naiv.

JoElite:

bara är smarta och morala muslimer

JoElite:

jag blev så JÄVLA stolt över muslimerna

JoElite:

nu har ni fanimej förtjänat

JoElite:

muslimer faktist skulle starta denna REVOLUTION!

JoElite:

[bigcheers]

JoElite:

otroligt

JoElite:

har muslimerna fan visat mig

JoElite:

tämja dom här muslimerna


   
SvaraCitera