Aviseringar
Rensa alla

Jag backar er muslimer, lets fcking do this!


Men ehm.. fin tanke iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Problemet med ditt inlägg är att du låter äckligt nedvärderande och naiv.

ska vara helt ärlig, jag fattar inte varför folk blir sura, inte efter detdu skrev heller..
Känns ungefär som att jag har sagt, Oh det är soligt ute fan va glad jag blir!
Så börjar alla andra: du e juh helt korkad, är du hög eller vafan äre med dig din jävla hamster??

Fattar ingenting x)
Bara för att alla ska förstå så tycker jag att terrorister = dåligt [n]
och jag tycker att muslimer som kämpar emot terrorister = [y] Braaa


   
SvaraCitera

JoElite:

Fattar ingenting

Och då är det ju inte så lätt :c


   
SvaraCitera

Miceparade:

fin tanke iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Och då är det ju inte så lätt :c

Precis!!
Berätta vad ni blir ledsna över istället, skulle hjälpa som fan 😀


   
SvaraCitera

JoElite:

Berätta vad ni blir ledsna över istället

Miceparade:

du låter äckligt nedvärderande och naiv

Du pratar som om det handlar om ett gäng efterblivna barn. Dessutom generaliserar du en gigantisk grupp människor etc etc och erkänner att du tidigare (förutom att generalisera dem), tänkte en massa knasiga saker om dem.

Istället för att göra en konstruktiv tråd om te.x motdemonstrationerna och vad man kan tycka om dem, om man känner någon som är med eller fan vad bra att det sker och att folk tog initiativ.


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

jävla idiot


   
SvaraCitera

men ja, antingen är du ett dåligt troll eller så har någon blåst ut din hjärna, är det något annat du vill?[zzz]


   
SvaraCitera

Chilla med personangrepp. Tycka vad man vill om TS och hans något utdaterade upptäckter, men ni behöver inte gå till personangrepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Istället för att göra en konstruktiv tråd om te.x motdemonstrationerna och vad man kan tycka om dem, om man känner någon som är med eller fan vad bra att det sker och att folk tog initiativ.

det var juh inte det som var poängen med tråden..
Poängen var att jag är stolt över att muslimer i sverige reser sig upp mot terrorism och säger ifrån, vilket är as bra..
Sen finns det andra muslimer som inte reser sig mot terrorism för att dom oftast är rädda ( understandably so ) eller så håller dom med terroristerna i deras mål, men i sverige har vi så sköna muslimer som reser sig upp och säger ifrån, [bigcheers]

JoElite:

Jag har alltid haft åsikten att det bara är smarta och morala muslimer som kan tygla dom här galningarna, eftersom att vi andra är demoner etc.

Det här var inte generalisering, jag sa att jag alltid trott på att det endast är ikke galna muslimer som kan tygla andra muslimer som är mer tokiga, eftersom att vi andra tillhör en annan stam så att säga, samma med om svenskar blev galna så hade det bara vart andra svenskar som hade kunnat stoppa dom....

Miceparade:

JoElite: jag blev så JÄVLA stolt över muslimerna

Vissa personer som reste sig mot terrordådet var muslimer, och jag hade inte förväntat mig att dom skulle göra någonting, men jag blev väldigt glad när jag märkte att dom faktiskt sa ifrån ( med dom så menar jag dom muslimerna som sa ifrån )

Miceparade:

nu har ni fanimej förtjänat

jag talar med muslimerna som sa ifrån, dom förtjänade en guldstjärna..
Det är ungefär som att jag säger till två pojkar som hjälpt mig över vägen att - Nu har ni varit snälla pojkar, här får ni en karamell..
Så kommer du o baa, Varför generaliserar du?
Det finns pojkar som är helt dumma i huvudet och du står här och säger att pojkar är duktiga??

Miceparade:

muslimer faktist skulle starta denna REVOLUTION!

Som sagt, det är endast ikke galna muslimer som kan starta revolutionen att stoppa dom galna muslimerna..
Meningen var menad att muslimerna som reser sig mot terrorism startar en revolution..
helt fantastiskt..

Miceparade:

har muslimerna fan visat mig

Personerna som visade mig, var muslimer...
Och jag tycker det är viktigt att säga att det är faktiska muslimer som gör det här eftersom att det var meningen med hela tråden..

Miceparade:

tämja dom här muslimerna

Detta är inte generalisering, det finns vissa personer som råkar vara muslimer som inte tycker att sverige är snälla, och sen finns det muslimer som tycker om sverige, jag menade att personerna som var muslimer som säger ifrån till terrorn är dom ända som kan stoppa människorna som råkar vara muslimer som inte gillar sverige ( vilket jag tycker är galet )

Hoppas du förstår vad jag menar, och det är patetiskt att jag ska behöva förklara varje mening för dig, sen vet jag inte om det är du som e korkad eller om det är jag som skriver som en jävla hamster men förmodligen är det mitt fel..


   
SvaraCitera

JoElite:

det var juh inte det som var poängen med tråden..

Nä jag vet, och det var poängen med tråden som jag kritiserade. Jag tycker att det är en dålig, icke konstruktiv och tråkig poäng. Det gör mig varken till eller från att du vill dela ut karameller till folk. Hade du velat göra en mer kvalitativ trådstart med faktiskt diskussionsunderlag hade du bifogat inte bara info utan också en frågeställning så att övriga forummedlemmar kunde diskutera händelsen, snarare än dina känslor.

JoElite:

Det här var inte generalisering

Du generaliserar varje gång du refererar till muslimer som en enhetlig grupp, vilket du gör i, i princip, varenda mening.

JoElite:

Det är ungefär som att jag säger till två pojkar som hjälpt mig över vägen att - Nu har ni varit snälla pojkar, här får ni en karamell..

Miceparade:

ett gäng efterblivna barn

Det här handlar om vuxna män och kvinnor, individer. Du uttrycker dig oerhört respektlöst och nedvärderande - även om syftet råkar vara positivt. Att du inte inser detta får dig att framstå som väldigt naiv och jag antar att det är det folk stör sig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Nä jag vet, och det var poängen med tråden som jag kritiserade. Jag tycker att det är en dålig, icke konstruktiv och tråkig poäng.

Poäng.. tråden är rätt värdelös nu när man tänker på det sättet, lol.. Hade fel antar jag... Men jag fick i alla fall uttrycka vad jag tyckte om att dom var så grymma 🙂

Miceparade:

Du generaliserar varje gång du refererar till muslimer som en enhetlig grupp, vilket du gör i, i princip, varenda mening.

Jag menade inte att alla muslimer var en grupp, jag menade att alla personer i en speciell grupp var muslimer...


   
SvaraCitera

Troll/pucko. [crazy]


   
SvaraCitera

JoElite:

Men jag fick i alla fall uttrycka vad jag tyckte om att dom var så grymma 🙂

Kommer något positivt ur det mesta (y)

JoElite:

Jag menade inte att alla muslimer var en grupp, jag menade att alla personer i en speciell grupp var muslimer...

:s


   
SvaraCitera
kachin

jag satsar 7 kex på att snubben driver [cute]


   
SvaraCitera