Aviseringar
Rensa alla

Jag behöver hjälp..


Noon3
Ämnesstartare

Jag behöver verkligen hjälp nu.. Jag har typ ett 'perfekt liv' nu, men jag mår sämre än någonsin.. Orkar ingenting, vill bara dö. Vill typ prata med nån, men ingen psykolog eller nån som känner mig. Jag kan inte berätta för någon hur jag egentligen mår, jag är den som gömmer allt bakom leendet typ, men nu orkar jag inte längre. Allt blir bara värre. Jag vill bara inte leva, förstår inte meningen med de.. Nån som typ orkar prata/hjälpa mig?


   
Citera
time
 time

Hej! Du kan skriva till mig i PM om du behöver prata av dig. Jag har själv känt vad du går igenom nu. Det finns massor med bra och härliga människor på den här sidan som kan relatera till ditt problem också! 


   
SvaraCitera

"Perfekt liv" enligt andras förväntningar? Du lever uppenbarligen inte som du vill leva. Lever man som man verkligen vill skapas livsglädje av en själv. Du behöver definera vad som är de tunga områdena i ditt liv. Definiera vad du känner och så vidare. Du kan inte ändra det du inte vet. Du kan inte vara deprimerad utan anledning, men anledningar kan vara djupa.


   
SvaraCitera

Noon3:
Jag behöver verkligen hjälp nu.. Jag har typ ett 'perfekt liv' nu, men jag mår sämre än någonsin.. Orkar ingenting, vill bara dö. Vill typ prata med nån, men ingen psykolog eller nån som känner mig. Jag kan inte berätta för någon hur jag egentligen mår, jag är den som gömmer allt bakom leendet typ, men nu orkar jag inte längre. Allt blir bara värre. Jag vill bara inte leva, förstår inte meningen med de.. Nån som typ orkar prata/hjälpa mig?

sök vård


   
SvaraCitera