Aviseringar
Rensa alla

Jag behöver hjälp fort


Ämnesstartare

Hej alla , jag är ny här!
Jag har ett stort problem! jag är en tjej och jag har alltid klätt mig i kill kläder och jag ser praktiskt ut som en kille helt och hållet. Det finns så många som hackar på mig och jag klarar inte av det , idag var det någon som busringde mig och kränkte mig jag vet att nästan alla på min skola är äcklad av mig. Men jag trivis så mycket i mina kläder och så jag har men jag funderar på att ändra stil , borde jag göra det? eller ska jag strunta i allas förolämpningar?

jag är på gränsen att bryta ihop , jag älskar att få komplimanger men när en person eller flera stycken samtidigt kränker mig får jag uselt självförtroende och jag blir skit ledsen. Dygnet runt i skolan måste jag se mig själv i spegeln för att bekräfta att jag ser bra ut i mina ögon men i andras ser jag ut som en transa eller något liknande.

Hjälp mig vad ska jag göra :'(?


   
Citera

jag blev ledsen [sad]
Byt inte stil


   
SvaraCitera

Skit i dem, de mognar förhoppningsvis någon dag.


   
SvaraCitera

Så tråkigt. Du ser säkert söt ut i killkläder. Men ja, det skadar ju inte att prova att ha lite tjejkläder ibland. Du trivs nog i det också när du vant dig ett tag.


   
SvaraCitera

Min syster har blivit mobbad i sitt liv hon med eftersom hon ser ut som en kille.

Jag blev mobbad för att jag inte var blond, pantad och sög på cigaretter hela dagarna.

Säg, går du i grundskolan?
Går du i gymnasiet eller högskolan kan man börja undra.


   
SvaraCitera

byt inte stil, var dig själv och stå för den du är. även om det är jobbigt


   
SvaraCitera

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör det som känns bäst


   
SvaraCitera

försök strunta i dom. orka mobba någon öht, speciellt för hur de ser ut


   
SvaraCitera

Anpassa dig eller ta det [confused]


   
SvaraCitera

Nä, stå på dig!!


   
SvaraCitera

tjejer som klär sig som killar är sjukt osexigt..

Image


   
SvaraCitera

Herregud, du klär dig hur du vill och skit i de andra! Bättre att sticka ut i mängden än att se likadan ut som alla andra..


   
SvaraCitera

OMG LITEN HEEEEEEJ <33333 VRF SÄGERU INTE NGT`???????
Välkommen till UM xD
<333333


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

försök strunta i dom. orka mobba någon öht, speciellt för hur de ser ut


   
SvaraCitera