Aviseringar
Rensa alla

Jag behöver hjälp!! Musik till en skräckfilm någon??


Ämnesstartare

Jag och en kompis har gjort en skräckfilm och nu skulle vi vilja ha hjälp med musik till den. Det handlar om en polis (David the runner-boy) och hans arbetskamrater som befinner sig i en förfallen byggnad efter att de fått ett larm om att det ska hålla till höga hippiesar i byggnaden. När de till slut hittar rummet som då är hippiesarnas högkvarter blir alla utom David the runner-boy dödade av de galna och höga mutant-hippiesarna. Följ David genom de långa och smala korridorerna... Nä då jag skoja bah [crazy] men snälla hjälp oss! Tips om sounds man kan ladda ner?? Alla tips är bra så hjälp!!
OBS: är bra om jag kan ladda ner tracksen på piratebay [wink]


   
Citera
Papper

Jag vet inte om det passar men Abruptum - De Profundis Mors Vas Cousumet. Finns på youtube så du kan provlyssna, ignorera det sega introt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Jag vet inte om det passar men Abruptum - De Profundis Mors Vas Cousumet. Finns på youtube så du kan provlyssna, ignorera det sega introt.

Det blir skitbra 🙂 Ska lägga in det så får vi ser hur det blir [bigsmile]


   
SvaraCitera
Papper

NinniBooh:

Det blir skitbra 🙂 Ska lägga in det så får vi ser hur det blir [bigsmile]

Haha, schysst kommer man få se filmen?
Vet ju att musik är bra iaf. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Haha, schysst kommer man få se filmen?
Vet ju att musik är bra iaf. ^^

haha aa vi får se jag kanske lägger ut den (om det går [tard]) det har iaf ett väldigt mysko slut 😛


   
SvaraCitera
Papper

NinniBooh:

haha aa vi får se jag kanske lägger ut den (om det går [tard]) det har iaf ett väldigt mysko slut 😛

Äh, det spelar ingen roll.[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan coolt jag vill också göra en film! Jag och några kompisar började men vi hade inga pengar till rekvisita och ingen stans att filma. Så det sket sig! 🙁

Men är det en zombiefilm eller? För isf skulle jag rekommendera antingen death eller industrial musik. Och kanske för att jag själv gillar sån musik 😉

Men PAIN eller Hypocrisy.
Exempel "Born dead buried Alive" Arrival, Hypocrisy
"New world" Arrivl, Hypocrisy
"killing art" Abducted, Hypocrisy
"Evil Invaders" Final Chapter, Hypocrisy
"It's only them" Nothing remains the same, PAIN
"Zombie slam" Psalms of extinction, PAIN
"Dark fields of pain" Rebirth , PAIN

JA listan kan göras lång. Men hur hade scenen tänkt vara? Vad vill du ha för känsla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera