Aviseringar
Rensa alla

Jag bevittnade just något ganska sjukt!


Ämnesstartare

Jag stod och rökte genom köksfönstret när en kille knallade in på parkeringen till hyreshuset tvärs över. Han var kanske 40 bast och påtagligt full. Han var full som en jävla kastrull kort sagt! hur som.. han ställer sig och försöker kasta upp någonting till balkongen på andra våningen, jag trodde först att han försökte kasta på fönstret så att den som bor där skulle komma och öppna men det verkade som att han försökte kasta upp något. Han snackar alltjämt med sig själv oxå. Han missar och grejen hamnar på fel balkon! hah. Han svär över detta och säger för sig själv " fan, skiten hamnade på fel balkong" Han står där och fnular lite på vad han ska göra samtidigt som han gör en massa jävla oljud. Jag stod såklart kvar i fönstret och garvade för mig själv. Han klättrar sedan upp till balkongen på första våningen där grejen tydligen hamnade. Ovanför port-dörren finns ett litet tak och dit klättrar han sedan upp och lägger sig och vilar ett tag såg det ut som, samtidigt för han ett jävla liv. Sjukt att ingen granne i det huset vaknade och ringde snuten elr nåt.
Hur som.. Han klättrar sedan upp till balkongen på andra våningen och öppnar balkongdörren utifrån?! Den måste alltså ha varit öppen.. Sen knallar han in i lägenheten. Jag funderade på att ringa snuten, men det verkade ju inte som att han gjorde inbrott elr nåt. Han skulle lämna nåt först verkade det som. Och vad är oddsen på att balkongdörren är öppen till det stället som man just ska göra inbrott i? jaja jag tror han visste att den var öppen, det var hur som helst sjukt kul att se en alkad jävel in action![crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter
Hando

Alkisar är roliga [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de säger så smarta saker, skulle bli då bra poeter om de bara kunde hålla pennan stilla


   
SvaraCitera

leeeeskit [surprised]


   
SvaraCitera
smisk

åh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rolig typ det där iaf xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera

Alkisar är skojiga. Speciellt när de är otrevliga mot folk på stan eller på tunnelbanan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Han svär över detta och säger för sig själv " fan, skiten hamnade på fel balkong"

Hell_man:

ag stod såklart kvar i fönstret och garvade för mig själv.

Hell_man:

ett litet tak och dit klättrar han sedan upp och lägger sig och vilar ett tag

XDDDDDDDDD<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Ovanför port-dörren finns ett litet tak och dit klättrar han sedan upp och lägger sig och vilar ett tag såg det ut som, samtidigt för han ett jävla liv

hahahahahahaha<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahhahhhahha *andas* hahhhahhha x''DDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera