Aviseringar
Rensa alla

Jag blev BANNAD?


Ämnesstartare

Jag presenterade en viss statistisk fakta angående
homosexuella. Fakta därför att det var baserat på statistik. Vad statistiken handlar om spelar ingen roll. tänker inte skriva det i rädsla för att jag blir permanent bannlyst från sidan. efter att jag skapade tråden tog det inte lång tid innan jag blev bannad en vecka.
Motivering var ’’hets mot homosexuella’’.

Det är konsekvensen av att rulla fram
sanningen på bred front. Det är inte första gången jag blir varnad eller skrämd
till tystnad. Många moderatorer här har enligt min åsikt (MIN åsikt om jag får
ha den här) hakat upp sig på homosexualitet eftersom man knappt får diskutera
det på forumet utan att klassas som homofob, homohatare, eller hetsare. det är trots allt inte första gången det här händer och liknande händelser som andra utsatta UM:are kan vittna om. Så fort
man säger något negativt får man en munkavel. Jag gav vetenskapliga teorier och
renoddlad statistik och det som händer är att JAG blir anklad för att hetsa FÖR
ATT jag presenterar FAKTA. om jag hade haft uppenbart fel så hade modsen kunnat visa det. men det händer inte. ingen saklig argumentation sker överhuvudtaget. utan bara ''du har fel, det där är struntprat''. ingen teori som talar mot. ingen statistik som talar mot.

Det är därför som jag från och med nu ALLTID ska fråga en
moderator först om VILKA sanningar jag får presentera och vilka jag inte får
visa andra här på forumet. Absurt men tydligen det enda sättet om jag vill vara
kvar på forumet. och NEJ, ingen behöver skriva att ''moderatorerna gör som dom vill för att du äger inte sidan blabla''.... det vet jag redan, tack. problemet är att det hära inte är demokratiskt. att moderatorer bevakar mina inlägg, censurerar dom, tar bort dom, utan godtrycklig motivering. inlägg, speciellt mina inlägg, och att homosexuella på forumet också förföljer mig medan andra öppet kränker mig med personangrepp och förtal. samtidigt så blir jag själv kränkt ständigt. ännu värre är att andra kommer undan med att ex. påstå att invandrare begår fler brott än svenskar rent procentuellt, nazister säger massor av strunt här, och andra främlingsfientliga. trots det upplever JAG det att dom hära människorna kommer undan medan jag straffas för minsta felsteg ibland trots att det inte ens verkar bryta mot reglerna. istället hittas regler på för att sätta dit mig. ni tog min frihet, nu får ni ta mitt ord.


   
Citera
Ämnesstartare

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart kom statistiken ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ny IP -> omregga

problem solved


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är ju mer lättkränkt än en bög?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
ny IP -> omregga

problem solved

aldrig. det är inte ens min poäng. min poäng handlar om yttrandefriheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

aldrig. det är inte ens min poäng. min poäng handlar om yttrandefriheten

yttrandefriheten gäller i landet sverige, inte på en privatägd sida. du får förstås tycka att en total yttrandefrihet hade gynnat klimatet här men din egen aktivitet ger knappast något stöd för den tesen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

^  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har saknat dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har inte saknat dig ....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill du ens vara här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: yttrandefriheten gäller i landet sverige, inte på en privatägd sida. du får förstås tycka att en total yttrandefrihet hade gynnat klimatet här men din egen aktivitet ger knappast något stöd för den tesen.

JAG VET att det är en privatägd sida. det var ju det jag skrev! ja, och det är just det jag vill diskutera. att modsen begränsar yttrandefriheten och att jag tycker att det är fel OAVSETT att det är en privatägd sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Vi har inte saknat dig ....

efter allt som vi har haft tillsammans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En nigeriansk högskolestudie

Timmmmmmmmmm:
Vart kom statistiken ifrån?


   
SvaraCitera