Aviseringar
Rensa alla

Jag blev dumpad! Värdens sämsta känsla.


Ämnesstartare

Så här ligger det till.. Jag bor fortfarande hemma hos min mamma och med min bror. Min bror har ett handikapp och har därför olika assistenter här hemma på dagarna. Och jag har blivit otroligt intresserad av en av assistentera. Han verkade visa intresse för mig också. Och när jag var ute i helgen, så vart jag lite berusad och ringde honom. han svarade inte. Men sedan skrev han sms och frågade vad jag gjorde. och jag skrev att jag var ute på en krog. så skrev vi lite mer, på de första smsen vi skrev verkade han fortfarande vara intresserad, och vi bestämde att vi skulle ses på kvällen. När jag väl ringde honom var han exrremt off och det slutade med att det inte blev något alls. Han kommer att jobba hos oss veckan framöver. Hur ska jag isåfall gå tillväga? Låtsas som att ingenting hänt? Undvika honom? Försöka hålla mig borta från huset så mycket som möjligt? Fortsätta flirta? jag har fan ingenaning. Desperat av hjälp!


   
Citera

hannaholm:

Låtsas som att ingenting hänt


   
SvaraCitera

hannaholm:

Låtsas som att ingenting hänt

hannaholm:

!


   
SvaraCitera

Vad hade detta med din rubrik att göra? Hade du blivit dumpad eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp, det blev jag. Vi skulle ses men sen så ändrade han sig. Så japp.


   
SvaraCitera

hannaholm:

Japp, det blev jag. Vi skulle ses men sen så ändrade han sig. Så japp.

är ju inte samma sak som att bli dumpad [tired]


   
SvaraCitera

Jag tror att ordet du söker är: dissad.


   
SvaraCitera

hannaholm:

Japp, det blev jag. Vi skulle ses men sen så ändrade han sig. Så japp.

wut? Ni var la inte ens ihop?


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Hade du blivit dumpad eller?

hannaholm:

Japp, det blev jag. Vi skulle ses men sen så ändrade han sig. Så japp.

McLuver:

är ju inte samma sak som att bli dumpad [tired]

Inte Gugge:

Jag tror att ordet du söker är: dissad.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, det har du rätt med "inte gugge", jag menade ordet dissad. Och nej, vi var absolut inte tillsammans. haha


   
SvaraCitera

låtsas som ingenting eller undvik honom


   
SvaraCitera

Gör ingenting..


   
SvaraCitera

Lura in honom på ditt rum när du ligger i dina sexigaste underkläder på sängen med tända ljus och rökelse. [wink]


   
SvaraCitera

hannaholm:

Undvika honom? Försöka hålla mig borta från huset så mycket som möjligt? Fortsätta flirta? jag har fan ingenaning. Desperat av hjälp!

du kommer inte behöva göra något. han kommer försökta bagatellisera händelsen med en ursäkt. om den är sann lr inte märker du.

i vlket fall kommer han försöka fortsätta på en god ton.

gör inget, va som vanligt. ge honom en kall blick i början så han förstår att du är besviken [cool]


   
SvaraCitera

McLuver:

är ju inte samma sak som att bli dumpad [tired]


   
SvaraCitera