Aviseringar
Rensa alla

jag blev knivhotad och rånad i skolan


Ämnesstartare

Il Duce:
Ta upp det med polis, eller skolan och låt dem ta hand om anmälan

Jag har gjort det var på förhör för 2dagar sen.


   
SvaraCitera

Bakric:
Heter h*n Svensson?

Vafan har de med saken att göra Min bf hade inbrott i sin bil och fick tag på förövarna, svenskar Jag har blivit rånad, av en svensk Har blivit misshandlad, en gång av en utländsk, flera gånger av en engelsman 

Kan ni inte hålla ursprunget utanför och fokusera på händelsen ist 


   
SvaraCitera
Bakric

FruLiten:

Vafan har de med saken att göra Min bf hade inbrott i sin bil och fick tag på förövarna, svenskar Jag har blivit rånad, av en svensk Har blivit misshandlad, en gång av en utländsk, flera gånger av en engelsman 

Kan ni inte hålla ursprunget utanför och fokusera på händelsen ist 

Njae kan och kan.Varför importera kriminalitet när vi redan har tillräckligt så säg?


   
SvaraCitera

Bakric:

Njae kan och kan.Varför importera kriminalitet så säg?

Det har inget med trådstarten att göra.


   
SvaraCitera

Bra och moget att du har vett nog att köra på "hit and run"-grejen


   
SvaraCitera

har du några kusiner som kan hjälpa dig  kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:
har du några kusiner som kan hjälpa dig  kanske?

Alla mina kusiner är yngre än mig


   
SvaraCitera

Måste varit en jävla spark det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
Måste varit en jävla spark det

Jag sparka till han som fan vet inte var jag träffa men jag fick en jävla adrenalin kick kan ha varit det. 


   
SvaraCitera

enisnosa:

Jag sparka till han som fan vet inte var jag träffa men jag fick en jävla adrenalin kick kan ha varit det. 

Tydligen nådde du upp till hans hand, och snabbt måste det ha skett för annars hinner man oftast flytta på armen. Att han tappade kniven är också ett under, drog jag fram ett vapen mot någon skulle jag ha ett järngrepp om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

Tydligen nådde du upp till hans hand, och snabbt måste det ha skett för annars hinner man oftast flytta på armen. Att han tappade kniven är också ett under, drog jag fram ett vapen mot någon skulle jag ha ett järngrepp om det.

Men det är du ja. Men varför skulle jag inte nå upp till handen?


   
SvaraCitera

enisnosa:

Men det är du ja. Men varför skulle jag inte nå upp till handen?

Det är upp till brösthöjd och visst skulle du kunna nå upp dit, men det måste ha gått snabbt och kraftfullt för att han inte ska ha hunnit flytta på sig och att kniven slagits ur hans grepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

Det är upp till brösthöjd och visst skulle du kunna nå upp dit, men det måste ha gått snabbt och kraftfullt för att han inte ska ha hunnit flytta på sig och att kniven slagits ur hans grepp.

Han höll kniven mot min mage för att var diskret. Så höjden var inget problem.


   
SvaraCitera

enisnosa:

Han höll kniven mot min mage för att var diskret. Så höjden var inget problem.

Hur lyckades du med att sparka hans hand som var mot din mage, du måste ha böjt på knät och sparkat med insidan av foten eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

Hur lyckades du med att sparka hans hand som var mot din mage, du måste ha böjt på knät och sparkat med insidan av foten eller?

Jag tog ett kort steg tillbaka och sparka till han. Tror du jag är troll eller?


   
SvaraCitera