Aviseringar
Rensa alla

Jag blev misshandlad.


Ämnesstartare

Jag blev medlem här för att jag hoppades få kontakt med någon annan som också har blivit misshandlad.
Det här hände mej för lite över ett år sedan men jag lever med konsekvenserna varje dag. Sömnproblem, ångest, rädd för att gå ut ensam, rädd för ungdomar jag inte känner och mycket mycket mer. Är det någon som känner igen sig? Jag behöver verkligen prata med någon som har varit med om samma sak och kanske till och med lyckats ta sig upp ur det. Eller som jag, som fortfarande kämpar för att klara av vardagen utan att bryta i hop av aggresion och bitterhet.

Tacksam för svar/hjälp.[chocked]

rädd.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Oj. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En av mina närmaste vänners bror blev nyligen nerslagen/misshandlad av ett gäng ungdomar som frågade efter cigg... [n]

Kan tilläggas att detta hände bara några veckor efter att han hade flyttat upp till karlstad. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BuBBle:

Kan tilläggas att detta hände bara några veckor efter att han hade flyttat ner till karlstad.

Då kan ju jag passa på att tillägga att jag bor i närheten av karlstad och det var där jag blev misshandlad. 30 meter från min egen lägenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meh de finns så mkt taskiga människor i världen så hälften vore nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tissan:

Då kan ju jag passa på att tillägga att jag bor i närheten av karlstad och det var där jag blev misshandlad. 30 meter från min egen lägenhet.

Oj! Vilket sammanträffande [shake] Var det ett gäng eller en enskild individ som gick på dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BuBBle:

Oj! Vilket sammanträffande Var det ett gäng eller en enskild individ som gick på dig

Hm, en person som hetsade en annan person att hjälpa till typ. sen en jävla person som bara tittade på utan att göra något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tissan:

Hm, en person som hetsade en annan person att hjälpa till typ. sen en jävla person som bara tittade på utan att göra något.

Jävla fegisar!
Om du såg vilka det var, anmäl dem! [mad]

Försök att gå vidare, låt dem inte förstöra ditt liv!
Stand Strong! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem misshandlade dej? ngn du inte kände?


   
SvaraCitera

Jag blev misshandlad och rånad i vfåras. inte så allvarligt och jag kom över det ganska snabbt. Men hör av dig ifall du behöver prata [y]


   
SvaraCitera

Jag har blivit misshandlad [cool]
Var väl lite skärrad i några dagar tror jag.. men det gick över.


   
SvaraCitera

Tissan:

misshandlad.

Jag blir nerslaggen varje dag i skolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tissan:

Jag blev medlem här för att jag hoppades få kontakt med någon annan som också har blivit misshandlad.

jag har fått pisk ett antal ggr i mina dagar har t.o.m slutat i rättegång men börja träna självförsvar! det kommer höja din självkänsla som fan! jag är för närvarande instruktör i Ju-jutsu kai och mitt självförtroende ligger på topp nu[y] att ha vetskapen om att man kan försvara sig när man är ute är guld värd har inte behövt fighta mig ur situationer på ett bra tag nu tack vare det[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djup bild. Lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Djup bild. Lol.

roll on har inte du muppat runt på um i flera år?[surprised]


   
SvaraCitera