Aviseringar
Rensa alla

Jag blir aldrig mätt


Ämnesstartare

Hjälp vad skall jag göra

jag blir aldrig mätt. Helt seriöst.

Vad kan det bero på? Jag känner inte den där mättnadskänslan längre. Ni vet den där "åh jag har ätit för mycket godis jag döööööööör". Jag kan äta hur mycket som helst [crazy] Varit så ett tag också.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Min polare blir inte mätt, han äter tills han tycker det är tråkigt att äta. Då slutar han [y]

(ungefär efter 2 kebabrullar eller något åt det hållet)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

Min polare blir inte mätt, han äter tills han tycker det är tråkigt att äta. Då slutar han [y]

Brukar äta tills det tar slut :S

Typ förut kunde jag aldrig käka en hel pizza eller en 200 grams marabou men nu kan jag göra det utan att bli mätt.


   
SvaraCitera

Ja så hade jag ett tag å [party] Ganska länge, jag tappade aptiten men kände mig inte mätt [tard] men det gav sig efter ett tag [party] så nu kan jag äta mig mätt på godis igen [y][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp bara sådana godiar som är goda men blir äckliga efter några stycken ändå [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har typ samma problem. Det är frustrerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

så nu kan jag äta mig mätt på godis igen [y][bigcheers]

congratz

Oväntad:

Köp bara sådana godiar som är goda men blir äckliga efter några stycken ändå [y]

Smarting där sådanna man köper för att man är hungrig och godissugen i butiken men som är för maffiga för att ätas upp i slutändan. Smart! Fast kör på en diet nuförtiden som utesluter kolhydrater. Och det är lite frustrerande att denna diet är SMÖR och GRÄDDE och BACON och alla blir sååå mätta och äter miniportioner och jag sitter här HUNGRIG.

JejeX:

Har typ samma problem. Det är frustrerande.

Mhm


   
SvaraCitera

Lounge Act:

congratz

Men du måste ju ta del av den info jag förmedlat till dig på ett sätt med mer respekt annars kanske jag slutar vara snäll [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Och det är lite frustrerande att denna diet är SMÖR och GRÄDDE och BACON och alla blir sååå mätta och äter miniportioner och jag sitter här HUNGRIG.

Lchf va? Det kanske tar ett tag att ställa om sig. Men då lär man väl inte äta godis över huvud taget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir inte heller mätt;C;C


   
SvaraCitera

Jag blir aldrig hungrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

jag blir aldrig mätt. Helt seriöst.

samma här .. Åt upp 2 Schebabrullar ( Kebabrullar ) och en halv pizza vid 21:00 , är inte määt men inte heller hungrig.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Men du måste ju ta del av den info jag förmedlat till dig på ett sätt med mer respekt annars kanske jag slutar vara snäll [mad]

oki typ oki

Oväntad:

Lchf va? Det kanske tar ett tag att ställa om sig. Men då lär man väl inte äta godis över huvud taget?

ah lchf! förmodligen bara tillfälligt. äter inget godis naj

Riiikard:

samma här .. Åt upp 2 Schebabrullar ( Kebabrullar ) och en halv pizza vid 21:00 , är inte määt men inte heller hungrig.[n]

ah typ så


   
SvaraCitera

Lounge Act:

oki typ oki

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

ah lchf!

Du kanske äter för mycket fett och för lite protein? Läste nyss att protein skickar mättnadshormoner till hjärnan 😛


   
SvaraCitera