Aviseringar
Rensa alla

Jag blir galen


Ämnesstartare

Om jag inte får en snickers snart. Jag vet inte hur jag skall leva utan dem. En dubbel en speciellt. Någon som har tips o råd?


   
Citera
Ämnesetiketter

gå å köp


   
SvaraCitera

Skaffa en flickvän istället. Helst en blond.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

gå å köp

Skäms så mycket över det bara. [crazy]


   
SvaraCitera

tevepro:

Skäms så mycket över det bara. [crazy]

Förstår det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som vet?


   
SvaraCitera
Paseo

jag äter just nu billig coop xtras choklad för 6kr styck uppe på ett digestive. Då känner man inte att chokladen smakar helt b utan det smakar som marabou digestive. fast mkt billigare pga hade redan digestive. mmm. ok kanske inte riktigt snickers men har du nötter å kolasås släng på det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

jag äter just nu billig coop xtras choklad för 6kr styck uppe på ett digestive. Då känner man inte att chokladen smakar helt b utan det smakar som marabou digestive. fast mkt billigare pga hade redan digestive. mmm. ok kanske inte riktigt snickers men har du nötter å kolasås släng på det också.

Men det är inte samma sak. [crazy]


   
SvaraCitera
Paseo

tevepro:

Men det är inte samma sak. [crazy]

Ge det en chans. Vill du lösa problemet????


   
SvaraCitera

Kan du inte tillfredsställas om det är endast en snickers? Funkar det (den?) inte då?


   
SvaraCitera

Vill inte ha en snickers, för då dör jag [blush][cute] och då kan jag inte plåga människor mer [sad]


   
SvaraCitera

Har Mars-glass, duger det?


   
SvaraCitera

polymyalgia_reumatika:

Vill inte ha en snickers, för då dör jag [blush][cute] och då kan jag inte plåga människor mer [sad]

Allergisk?


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som vet?


   
SvaraCitera