Aviseringar
Rensa alla

jag blir galen på detta uppsatshelvete


Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints: Ska du plugga i sommar ? :((((jag ska bara jobba jag

ja fast det är ju på eget intiativ, sommarkurs! hellre det än att jobba hela, tänkte jag. pluggar juni och en del av augusti och jobbar hela juli. det gör det lite mer ok än att jobba heltid hela sommaren!! globän?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

obs mitt jobb är i nkpg så vill inte hänga där hela sommaren heller ha ha


   
SvaraCitera

läste: upphetsningshelvete


   
SvaraCitera

epistemologi är sköj. 

lämnade in min för några dagar sedan. opponering snart. wöwö. 


   
SvaraCitera

Lounge: hur kan du tycka det är roligt?????? galning! vilken litteratur utgår du ifrån rörande detta, eller sitter din kunskap i huvudet?

Haha bra fråga... 

Jag tycker om kritisk realism.
http://lup.lub.lu.se/luur/download?func=downloadFile&recordOId=1322761&fileOId=1322762
http://www.amazon.com/Method-Social-Science-Revised-2nd/dp/0415581591


   
SvaraCitera

Lounge:

ja fast det är ju på eget intiativ, sommarkurs! hellre det än att jobba hela, tänkte jag. pluggar juni och en del av augusti och jobbar hela juli. det gör det lite mer ok än att jobba heltid hela sommaren!! globän?

jaha!
Nä kör förskola. Jobbar knappt på globen längre. Sen är det ju nada där på sommaren ändå


   
SvaraCitera

Lounge: PROFESSOR god damnit

epistmonoliontialologi och professorer i vita rockar. Känns ju tryggt inför universitetet. Ah, att kunna leva är najs, men magkänslan säger att du är säker.

Lounge: men man ska göra så gott man kan.

mer än man kan begära, men om du orkar är det suveränt


   
SvaraCitera

Lounge: vad skrev du om?

Den diskursiva konstruktionen av "invandrare."


   
SvaraCitera
mynona

Jag lämnade in min i måndags. jag gillade ämnet men det blev ju arbete av det hela


   
SvaraCitera

sitter och irriterar mig över typ samma saker, känner mig så dålig... Kunde satt igång för flera veckor sedan.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

ceka92:
läste: upphetsningshelvete

Hjärta

passe aro :
epistemologi är sköj. 

lämnade in min för några dagar sedan. opponering snart. wöwö. 

sköj??? kanske när man har fått grepp om det.
vad skrev du om?

Dinosaurie: Haha bra fråga...

Jag tycker om kritisk realism.

kanske som sagt är kul när man fått grepp om det. men när jag skriver om det känns det mer som att det smutsar ner uppsatsen. som att det blir en lekstuga av det hela just pga. det är så abstrakt för mig.

Fingerprints: jaha!
Nä kör förskola. Jobbar knappt på globen längre. Sen är det ju nada där på sommaren ändå

åh lär ju vara helmys att jobba då. rätt lite ungar och massa utomhusaktiviteter?

MissAnox: epistmonoliontialologi och professorer i vita rockar. Känns ju tryggt inför universitetet. Ah, att kunna leva är najs, men magkänslan säger att du är säker.

haha! är inte så farligt egentligen, men ibland blir man skrajj.

MissAnox: mer än man kan begära, men om du orkar är det suveränt

åh vad fint skrivet. det tar jag till mig. att göra så gott man kan är mer att begära, men om man orkar så är det suveränt. det är ju så!

Nachac: Den diskursiva konstruktionen av "invandrare."

vilket kurs pluggaru?

mynona: Jag lämnade in min i måndags. jag gillade ämnet men det blev ju arbete av det hela

vad skrev du om?

debepe: sitter och irriterar mig över typ samma saker, känner mig så dålig... Kunde satt igång för flera veckor sedan.

gör det du orkar nu!


   
SvaraCitera
mynona

Lounge: vad skrev du om?

Kvinnliga skådespelares sociala status under 1800-talet. På den tiden ansåg man att skådespelerskor var prostitueradeParty


   
SvaraCitera

Lounge: sköj??? kanske när man har fått grepp om det.
vad skrev du om?

aaaaah 

skrev c-uppsats om integration av gamla, föråldrade system med moderna miljöer.


   
SvaraCitera

Lounge: åh lär ju vara helmys att jobba då. rätt lite ungar och massa utomhusaktiviteter?

ja somrar är bäst Cool


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

mynona:

Kvinnliga skådespelares sociala status under 1800-talet. På den tiden ansåg man att skådespelerskor var prostitueradeParty

hört talas om det! fascinerande att det ens fanns kvinnliga skådespelare i tidiga 1800-talet 😛

passe aro :

aaaaah 

skrev c-uppsats om integration av gamla, föråldrade system med moderna miljöer.

gamla, föråldrade system inom vad?


   
SvaraCitera