Aviseringar
Rensa alla

Jag blir inte kåt..


Ämnesstartare

Jag blir kåt när jag tänker på honom, dock inte extremt kåt, men sen när vi ses och håller på är det typ omöjligt för mig att bli kåt..
Han slickar, pullar & rör vid mig ganska snabbt och hetsigt och jag vill prova lite saktare & mjukare (för det kanske skulle få mig kåt) men vågar inte be honom sakta ner.. [shake] Några tips på hur man kan be honom att sakta ner?

Sen vill jag ha längre förspel men vi skyndar på det hela tiden.. Några tips på hur man undviker att gå för lång på väldigt kort tid? Kolla på film fungerar inte.. Mysa fungerar inte (vi spårar ur ändå[crazy])..

Onödig tråd.. Men.. Ja, give mej tips.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

detberorpå:

vågar inte be honom sakta ner

detberorpå:

Sen vill jag ha längre förspel men vi skyndar på det hela tiden.. Några tips på hur man undviker att gå för lång på väldigt kort tid?

communication


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

communication

Men jag är JÄTTEblyg i hans närhet.. Asså.. Kan inte slappna av..
[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Men jag är JÄTTEblyg i hans närhet.. Asså.. Kan inte slappna av..

då ska du nog inte ha sex med han [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

då ska du nog inte ha sex med han

;O vrf?! vi har ju jättekul tsmns.. Jae bara blyg.. Fast verkar inte det men jag är det åhh.. :/ jae förvirrad[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

;O vrf?! vi har ju jättekul tsmns!

men du ska ju inte göra saker du inte vill! om du tkr det går för snabbt osv måste du ju säga det annars är det fett ovärt :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Några tips på hur man kan be honom att sakta ner?

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

om du tkr det går för snabbt osv måste du ju säga det annars är det fett ovärt :s

Jo.. Jag vet och därför vänder jag mig hit.. Jag vet liksom inte hur jag ska säga det till honom.. Känner mig dum om ja ba "du.. Du gör fel" vill att han ska fatta utan att jag behöver visa.. Asså :/ hur ska jag säga det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

[tired]

Vad?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Vad?[shake]

De flesta skulle nog bara säga "kan du sakta ner lite?".


   
SvaraCitera

Prata med honom. [shake]

Är bara att välja. Antingen pratar du med honom och berättar hur du vill ha det eller så får du stå ut med halvkasst sex. [smile]

detberorpå:

hur ska jag säga det?

Är väl bara att säga "Kan vi inte ta det lite långsammare?" eller "Jag vill ha längre förspel".


   
SvaraCitera

detberorpå:

när vi ses och håller på

vi har ju aldrig träffats :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz][zzz] prata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Är bara att välja. Antingen pratar du med honom och berättar hur du vill ha det eller så får du stå ut med halvkasst sex. [smile]

Kattpuré.

Alltså det är sjukt osexigt att prata... det blir ju mkt hetare om det bara sker utan ord. "Du älskling, kan du inte sätta handen sådär och göra sådär?" det blir så jävla tafatt, fattar du inte det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ei, han vill väl att du ska njuta också? tror killar uppskattar att man pratar med dem. vi är så oförstående annars.


   
SvaraCitera