Aviseringar
Rensa alla

Jag blir inte rättvist behandlad


Ämnesstartare

bajenboy:

har gjort det men dom säger bara att jag inte ska ta mitt liv [n] j

Varför vill du ta ditt eget liv? varför vill du avsluta ditt liv och inte kämpa och se saker bli bättre? Se dig själv utvecklas och ta dig igenom svåra tider och på så sätt på starkare? 🙂 Alla har det svårt ibland och alla har sina små/stora problem.

Allting kan inte vara rättvist men du kan säga till läraren på skarpen själv kanske eller försöka prata med dina föräldrar? Men vill bara säga att detta är ingenting att ta ditt liv för. Allt kan kännas piss i stunden men du skapar erfarenheter av allting dåligt som händer och senare i livet kan du kanske förstå andra bättre eftersom du själv kännt samma sak, förstår du? 🙂


   
SvaraCitera

Jag har ungefär samma problem i skolan...så jag vet hur det känns. Men kämpa på bara och försök att hitta nåt utanför skolan som du gillar. själv målar jag graffiti känner mig lugn av det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en gång blev jag oskyldigt dömd å fick livstidsfängelse! men sen rymde jag och har ny identitet å bor på okänd ort!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

byt skola


   
SvaraCitera

Dberorpå:

byt skola

ibland hjälper det inte att byta skola om idioterna bor i samma stad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

graffaren:

ibland hjälper det inte att byta skola om idioterna bor i samma stad.

JO DET H>JÄLPER OM HAN BYTER SKOLA
han har ju ej samma lärare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är sån skolan är, högsta betyg till elever som lyder, hemringningar och bidragsindragningar för dom oliktänkande, välkommen till utsållningsprocessen fucker. [wink]


   
SvaraCitera

Dberorpå:

men ditt djävla efterblivna cp
JO DET H>JÄLPER OM HAN BYTER SKOLA
han har ju ej samma lärare

sorry...tänkte på de som blir mobbade av andra elever oxå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

graffaren:

sorry...tänkte på de som blir mobbade av andra elever oxå.

okej, förlåt också
men tråden handlar inte om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får stå upp för dig själv och argumentera för din oskyldighet om du nu är det. Erkänna saker man inte har gjort blir nog aldig bra! [no-no]


   
SvaraCitera