Aviseringar
Rensa alla

Jag blir knäpp, detta bryter ned mig totalt


Ämnesstartare

Jag vill ej vara människa, jag HATAR människor, äcklas av mig själv. Det är ett sådant fruktansvärt äckligt stenåldersbeteende att gå omkring med andra individers hudar på kroppen, hemskt. Vi dödar bara för vårat nöjes skull, helt utan anledning, vi behöver ej äta andras kroppar för att överleva, det är barbariskt. Jag mår dåligt. Vissa dagar vill jag bara krypa ur mitt skinn och försvinna. Hatar, hatar, hatar, hatar att vara människa... Vi behandlar varandra och andra så illa.

DU är fruktansvärd.

Dold text: Jag blir självmordsbenägen, kan ej leva med att jag är född som människa.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag vill va en pokemon[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

Jag vill va en pokemon[blush]

Tyvärr så är du född till att vara en vidrig idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Tyvärr så är du född till att vara en vidrig idiot.

Jag kanske är en pokemon?! =o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske ska byta ut tiden du nördar dig vid datorn till tid för att hm, låt se, rädda djur, volontärarbeta, dö m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

Jag vill va en pokemon[blush]

wow, vilken?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Du kanske ska byta ut tiden du nördar dig vid datorn till tid för att hm, låt se, rädda djur, volontärarbeta, dö m.m.

Det är ju det jag gör när jag inte nördar vid datorn. [zzz]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

helt utan anledning

Tänker att detta också gäller vår och dessa andra varelser och individers existens i största allmänhet och är därför ej förvånad över hur vi beter oss [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Det är ju det jag gör när jag inte nördar vid datorn. [zzz]

Hur skulle jag veta det? [confused]


   
SvaraCitera

det jag har svårt med vad gäller människor just nu är att de behandlar varandra så illa psykiskt+fysiskt helt oprovocerat

Dold text: känner mig ännu sämre när jag inser att jag behandlar andra människor dåligt dessutom, även om det inte alltid sker med vilje, och oftast inte oprovocerat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Tänker att detta också gäller vår och dessa andra varelser och individers existens i största allmänhet och är därför ej förvånad över hur vi beter oss [shake]

Men va? Vi behöver inte? Finns väldigt få djur som dödar trots att de ej behöver. Hur behöver vi döda en gris för att överleva? Fattar inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

vi behöver ej äta andras kroppar för att överleva, det är barbariskt.

Jo, vissa behöver faktiskt det. Alla klarar sig inte på kaninmat. Det finns en anledning till att vi har fötts som människor och inte som kaniner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Hur skulle jag veta det? [confused]

Hur kan du "veta" att jag inte gör det? Dumt antagande från din sida. Fast... Är ej förvånad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rasmuspåluffen:

Alla klarar sig inte på kaninmat.

Fetton


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

wow, vilken?

Charmander såklart.[y]


   
SvaraCitera