Aviseringar
Rensa alla

Jag blir så arg.


kakakaka:

. nu kommer du säga emot, missförstå eller tolka något bokstavligt för att starta en debatt jag inte är intresserad

Bra att du själv inser hur tramsig du är då Sover


   
SvaraCitera

Bööööörg: Bra att du själv inser hur tramsig du är då

e så smart nu ska jag säga emot ba för att säga emot Galen

''fast nä!! jag har inte  sagt att jag är tramsig!!''


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Men du tror inte den skulle minska i t.ex Sverige om det fanns lagliga alternativ? Jag tror dom allra flesta väljer den lagliga vägen om det finns. Precis som folk hellre betalar lite dyrare vodka på systemet än den olagliga hembrända varianten för halva priset.

om det inte funkar i andra länder, varför skulle det funka här?
och nej, jag tror inte folk bryr sig om att kolla upp huruvida personen de köper sex av blir utnyttjad eller ej.


   
SvaraCitera

kakakaka: Tänk på att det är Individuella Individer som har bestämt deras Individuella öde på det sättet!!!!!!!!!!! De finns inga hemskigheter i världen bara #frivilja och Individualism!!

#Liberalism. #neutral #godmänniska #opartisk

kakakaka: ja, varför ska vi män inte få köpa sex legalt? titta vad som händer när ni förbjuder saker! hade det varit legalt hade det varit så mycket bättre.

#att ligga är en rättighet

HjärtaHjärtaHjärta

#Avkriminalisera människohandel #Legalisera allt #Lösningen på alla problem


   
SvaraCitera

Rodnar


   
SvaraCitera

Proteus: #Legalisera allt

om mord var legalt skulle ingen mördas Skadeglädje


   
SvaraCitera

kakakaka:

om mord var legalt skulle ingen mördas Skadeglädje

Exakt, samma sak med trafficking, rattfylleri och stöld. Vore det lagligt att hålla på med sånt så hade ju ingen råkat illa ut. Bara trångsynta moralister som påstår annat. Trött


   
SvaraCitera

"de flesta tjejer som inte är idioter brukar få samma lön som sina manliga kollegor så om tjejer slutar vara idioter behöver de inte feminism"


   
SvaraCitera

sen så undrar jag om ni inte kan vara vänliga nog att sköta er grupponani någonstans som är mindre offentlig, jag mår illa.


   
SvaraCitera

fattar inte att man som keff man ska lämnas åt sitt öde och bli hånad, men som keff tjej ska man få all världens hjälp? strukturer för könsroller påverkar ju bägge kön oerhört.. fattar inte att man vill "bestraffa" individer.


   
SvaraCitera

Så är världen tyvärr, hörde någon gång att 30% av alla barn i världen har någon gång sålt sex.


   
SvaraCitera

undrar om folk tänker på att det som är legalt inte tar  lika stor plats i media eftersom det är just legalt. ex: alkoholmissbruk jämfört med drogmissbruk etc. tror man att det som tar mindre plats i media utgör en mindre fara?


   
SvaraCitera

onödigt elak: sen så undrar jag om ni inte kan vara vänliga nog att sköta er grupponani någonstans som är mindre offentlig, jag mår illa.

Förlåt, men om någon smädar liberaler tänker jag uppmuntra det, oavsett vem det är. Finns få åsikter som provocerar mig mer eller känns mer befogade att göras till åtlöje.


   
SvaraCitera

Proteus:

Förlåt, men om någon smädar liberaler tänker jag uppmuntra det, oavsett vem det är. Finns få åsikter som provocerar mig mer eller känns mer befogade att göras till åtlöje.

tycker att det blir så platt bara, exakt allt kan hånas på det sättet, att man tar något ur kontext och vrider runt lite och sen är det ju "uppenbart dumt, det fattar ju vem som helst" men egentligen är det bara "offentlig grupponani" som bara leder till motsättningar och minskad förståelse mellan olika falanger.

men jag håller till stora delar med om kritiken mot liberalism 


   
SvaraCitera

tycker inte det är något fel sålänge dom inte kan göra något tillbaka


   
SvaraCitera