Aviseringar
Rensa alla

jag blir så arg o ledsen


Ämnesstartare

http://www.dn.se/nyheter/sverige/jag-behover-en-ambulans-snalla

när jag läser det där samtalet

för den där nonchalensen är så JÄVLA vanlig inom sjukvård.. jävla bortsållande.. blir så arrrrrrrrrrrg


   
Citera
Ämnesstartare

jag med [cry]


   
SvaraCitera

min kompis mamma dog på väg till sjukhuset för dom vägrade skicka en, det värsta var att min vän var med sin mor och gick till sjukhuset och såg sin mor dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas den där sjuksköterskan mår riktigt jävla ruttet nu


   
SvaraCitera

utan att kunna göra något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

min kompis mamma dog på väg till sjukhuset för dom vägrade skicka en, det värsta var att min vän var med sin mor och gick till sjukhuset och såg sin mor dö.

obeskrivligt


   
SvaraCitera

Lounge fact:

obeskrivligt

Mmm, se sin mor dö på trottoaren [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Mmm, se sin mor dö på trottoaren [shake]

fyfan. hur mår din kompis idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][sad][love]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

fyfan. hur mår din kompis idag?

Ej vän med honom längre. Vet inte varför jag skrev vän, men men. Han försvann typ bara, inte sett något alls av honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så går det när allt handlar om att spendera så lite pengar som möjligt. Skönt att veta att ett fåtal landsting redan tidigare haft den goda smaken att byta nödnummeroperatör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Ej vän med honom längre. Vet inte varför jag skrev vän, men men. Han försvann typ bara, inte sett något alls av honom.

ok. hoppas han mår bra... bland det sjukaste man kan gå igenom va fan..

OF 5:

så går det när allt handlar om att spendera så lite pengar som möjligt. Skönt att veta att ett fåtal landsting redan tidigare haft den goda smaken att byta nödnummer operatör.

byta nödnummer operatör?

och ja, allting handlar om besparingar, sålla bort allting som ej låter så allvarligt, det vidriga i detta samtal är att den där sjuksköterskan verkar vara en jävla översittshora som tror att alla ungdomar som ringer och har lite andnöd har panikångest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemskt :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

byta nödnummer operatör?

aa om man tex ringer 112 i Uppland så är det inte sos alarm som man ringer till utan Medhelp, visserligen ett privat bolag men det har tydligen visat sig bättre på många punkter än sos alarm som ägs av Svenska staten och Sveriges kommuner och landsting.

Lounge fact:

det vidriga i detta samtal är att den där sjuksköterskan verkar vara en jävla översittshora som tror att alla ungdomar som ringer och har lite andnöd har panikångest

Mm och det var ju tydligen inte första gången heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

aa om man tex ringer 112 i Uppland så är det inte sos alarm som man ringer till utan Medhelp, visserligen ett privat bolag men det har tydligen visat sig bättre på många punkter än sos alarm som ägs av Svenska staten och Sveriges kommuner och landsting.

okok, är ju fantastisk om privata bolag utnyttjas som faktiskt har bättre kompetens

OF 5:

Mm och det var ju tydligen inte första gången heller

för just den sjuksköterskan? läste ej hela artikeln


   
SvaraCitera