Aviseringar
Rensa alla

Jag blir så elak...


rök hasch istället. har aldrig träffat en människa som har blivit elak av hasch. det är mindre beroendeframkallande också.


   
SvaraCitera
Hando

oidentifierad:

De frågar inte längre om jag vill följa med.

Konstigt du


   
SvaraCitera

Justified:

Beror väl på?

Precis det är olika från person till person. Jag blir extremt kramig när jag är full, men andra kan bli elaka och stöddiga även mot sina bästa vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah, jag är precis likadan! fast iofs bara när jag dricker starksprit så jag försöker ge fan i det, eftersom det har slutat med att jag fått åka polisbil hem .. så ifall det är typ vodka du dricker kan du ju testa med att dricka cider istället, det blir jag iallafall mycket snällare av [smile]


   
SvaraCitera

Jag förstår verkligen inte problemet, det är ju bara för dig att inte dricka dig berusad? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka människor som "inte kan styra över sig själva" när de dricker alkohol. Drick och var glad istället, människa. Hmpf!


   
SvaraCitera
Papper

Jag skulle inte dricka om jag var du.


   
SvaraCitera

Ja, det är ju inte direkt så att vi tänker hålla koll på dig om du är arg eller glad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är blyg som fan nykter. vågar inte ta för dig. känner dig undertryckt... när du dricker passar du på att ta för dig o va lite stor.

jag själv vet med mig om att jag dricker för att bli snäll mot folk. när jag är lite onykter så brukar de mesta flyta fint... inget att rekomendera dock för ser du sociala fördelar med alcohol så är du snart fast på heltid men minnesförlust och förvirring som följd när du är nykter[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir också elak därför jag aldrig dricker med mina klasskamrater iom att jag tycker väldigt illa om dem. Bättre att dricka med andra vänner så att jag kan prata skit om dem utan att få skit för det på måndag.


   
SvaraCitera

Har man mycket aggressioner inom sig som man aldrig får utlopp för så brukar det blir så. Hade själv en lång period då jag ofta slogs och bråkade på fyllan, men det var för att jag i vardagslivet aldrig vågade säga vad jag egentligen tyckte. Kanske behöver du bara lära dig att ryta ifrån om någon beter sig illa mot dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får väl snefylla, dricker du enbart sprit eller?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera