Aviseringar
Rensa alla

Jag blir så förjävligt trött


Ämnesstartare

Att bli utsatt för härskartekniker och ren cynism i koncentrerad form är inte kul.

Vad gör man för att äga skiten ur folk som egentligen inte är värda besväret?


   
Citera
Ämnesstartare

Slutar umgås med dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spela korkad på ett smart sätt


   
SvaraCitera

För generellt och luddigt skrivet. Specificera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår ej vad du menar men om det finns några du stör dig på; sluta umgås med dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dejtar du Stefan Sauk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Slutar umgås med dem?

Svårt när man tvingas samarbeta med drygjävlar varenda jävla dag.

Ögon i en plåthink:

För generellt och luddigt skrivet. Specificera

En i person i min klass som är direkt länkad till mitt umgänge tycker att det verkar vara av ytterst liten vikt ifall man har att säga något som rör något aktuellt, i detta fall ett skolarbete. Och i vanliga fall bryr jag mig inte, utan kör över vederbörande ifall denna inte känner för att lyssna. Men idag tog jag verkligen åt mig och det förstörde min dag [sad]

Ja, jag är sorglig ^^


   
SvaraCitera

acidinhergenes:

Ja, jag är sorglig ^^

Nä men då är vi två... eller typ många.[y] Det känns rätt skönt att skrika åt dem just för stunden.[blush] Fast det håller aldrig i sig särskilt länge för min del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

Nä men då är vi två... eller typ många. Det känns rätt skönt att skrika åt dem just för stunden. Fast det håller aldrig i sig särskilt länge för min del

Jag måste alltid behärska mig för att inte börja välta stolar och bord i ren frustration när man utsätts för dessa jag-vet-så-mycket-bättre-än-dig-så-håll-käften-människor. I 9 fall av 10 lyckas jag [wink]

Vi har en julgran i vår hemvist, övervägde starkt att välta omkull den under lektionen idag bara för att demonstrera och protestera mot denna förfärliga människa som utövade härskarteknik mot mig![mad]


   
SvaraCitera

acidinhergenes:

person

Än luddigt. Förstår dock ej nöjet i att umgås med eller ej till största möjliga grad distansera sig från människa som sår frustration till denna graden, om man ej har lust att bita tillbaka.


   
SvaraCitera

Om tvångssamvaro relaterat till skola:
Bit, spotta, riv. Använder mig av denna metoden. Behöver exempelvis frekvent högt säga saker såsom "Kan ni vara tysta, så man hör vad man tänker" när töserna kring en tjattrar likt ej något på lektioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Förstår dock ej nöjet i att umgås med...

Jag borde spränga fanskapet i bitar istället.[tard]


   
SvaraCitera

acidinhergenes:

Jag borde spränga fanskapet i bitar istället.[tard]

Genomför.


   
SvaraCitera

acidinhergenes:

Jag måste alltid behärska mig för att inte börja välta stolar och bord i ren frustration när man utsätts för dessa jag-vet-så-mycket-bättre-än-dig-så-håll-käften-människor. I 9 fall av 10 lyckas jag

Särskilt jobbigt när man själv är den som vet bäst och de andra borde hålla käften och lyssna. [cute] Haha, men så är det lite i elevrådet på vår skola. Ska vara hyfsat demokratiskt men styrs helt och hållet av en person (inte ens utnämnd ordförande) och hennes ledarinstinkter. Dock glömmer hon totalt bort att vara sympatisk.[rolleyes] Jag hatar sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

Särskilt jobbigt när man själv är den som vet bäst och de andra borde hålla käften och lyssna

JA! [mad]

metafor:

Haha, men så är det lite i elevrådet på vår skola. Ska vara hyfsat demokratiskt men styrs helt och hållet av en person (inte ens utnämnd ordförande) och hennes ledarinstinkter.

HAHA, tjejen som förstörde min dag har samma position [wink] Undrar om det är ett särdrag bland folk som åtar sig denna position?

Nej, jag generaliserar inte elevrådsordföranden [cute]


   
SvaraCitera