Aviseringar
Rensa alla

jag blir så sjukt störd på att oskyldiga trådar blir låsta hela tiden!!!! [mad]


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

men i en vanlig tråd så kanske man vill diskutera lite och kanske till och med sväva i väg lite i diskussionen

Skriv det i trådstarten då?
Varken du eller cuzIcan hade gjort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Med din logik kan man ju lika gärna ta bort hela jävla musikforumet.

exakt!

Knarko:

Tar vi din och cuzIcan's trådar så är det tips om musik

tips om musik??? det var en hyllning till det underbara bendet nirvana! Nirvana e inte musik tips det e historia och behöver en EGEN tråd![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

[mad]

Såja, såja. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Skriv det i trådstarten då?Varken du eller cuzIcan hade gjort det.

Så du menar att jag ska behöva skriva en utförlig förklaring varför just mina trådar ska bli besparade från ditt låsningsfinger i varenda jävla tråd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Så du menar att jag ska behöva skriva en utförlig förklaring varför just mina trådar ska bli besparade från ditt låsningsfinger i varenda jävla tråd?

Om det finns tråd om ämnet redan, mer eller mindre ja.
"Diskutera gärna vad ni tycker om deras musik med mig."
Tycker inte det är så farligt utförligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Om det finns tråd om ämnet redan, mer eller mindre ja."Diskutera gärna vad ni tycker om deras musik med mig."Tycker inte det är så farligt utförligt.

Förstår inte hur du inte kan se att det bara är du som låser trådar av denna karaktär, och deessutom väldigt beroende på vilken dag det rör sig om. Visst alla är mänskliga men ett visst konsekvent modererande är ju att föredra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

inte för att va nazist men man vill sparka dig hårt.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Förstår inte hur du inte kan se att det bara är du som låser trådar av denna karaktär

Det är meningen att de ska låsas.

Dan_the_ironman:

Visst alla är mänskliga men ett visst konsekvent modererande är ju att föredra.

Men shit.. finns det tråd om ett ämne så finns det. Ska det vara svårt att acceptera det och hålla sig till den tråden?

jag förstår vad du menar och jag är väldigt konsekvent av mig.
Så fort jag tar och blir mindre konsekvent så blir det såhär att ni whinar. Gilla läget, ärligt talat.

Dold text: Diktatorn har talat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

jag förstår vad du menar och jag är väldigt konsekvent av mig.

Som när du låsergamla trådar istället för de nya med motiveringen att den nya är mer aktiv? Eller när det finns flera trådar om tv-serier men ingen jävel får göra flera trådar om musik.


   
SvaraCitera

Knarko:

Finns det trådar om ämnet så finns det, I'm just doin my job!

Om det finns något jag avskyr värre än spam, så är det nog necrobumping [no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Som när du låsergamla trådar istället för de nya med motiveringen att den nya är mer aktiv?

[crazy]
Drar parallellen med användare som har flera konton, kollar med användaren vilken den vill ha upplåst och låser de andra användarna den har eller gör att det mest aktiva är upplåst då de andra inte använt på flera månader. Samma med din systers tråd.

Dan_the_ironman:

Eller när det finns flera trådar om tv-serier men ingen jävel får göra flera trådar om musik.

Det har låsts filmtrådar också, fick PM om detta häromdagen faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Samma med din systers tråd.

vilket du verkar vara ganska ensam om att göra.


   
SvaraCitera