Aviseringar
Rensa alla

Jag. Blir. Tokig.


time
 time
Ämnesstartare

Alltså, vi har ju nyligen flyttat till en ny lägenhet, eller okej, vi flyttade den 2 augusti, men av nån anledning har vi inte orkat få hit möbler hit än iallafall (bara soffa, tv och säng liksom, vi är latmaskar).

Men iallafall, åhhh, brandlarmet piper med jämna mellanrum, jag tror den har dåligt batteri eller något, OCH VI HAR JU INGEN STOL SÅ VI KAN INTE KLÄTTRA UPP OCH STÄNGA AV PIPJÄVELN.

Vad ska jag göra? Klättra upp på... teven, eller något? Dör.


   
Citera

öronproppar


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

sexybitch93:

öronproppar

Dumbom.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Dumbom.

[love]


   
SvaraCitera
Åtta

Hoppa? Använd en stör för att slå ned den?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Vad ska jag göra? Klättra upp på... teven, eller något? Dör.

Väx?

Näh, men fråga en granne om ni kan låna en stol? Dessutom rätt roligt sätt att presentera sig för grannarna första gången. "Hej, vi har just flyttat in och undrar om vi kan låna en stol några ögonblick."

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

stör

älskar dig lite mer nu. Antingen använde du just ett väldigt fint ord om käpp som inte används så ofta, eller så rekommenderade du frag by fish.


   
SvaraCitera
Åtta

Stringburka:

älskar dig lite mer nu. Antingen använde du just ett väldigt fint ord om käpp som inte används så ofta, eller så rekommenderade du frag by fish.

[blush]

Syftade på det förstnämnda. Men det senare är också ett alternativ.


   
SvaraCitera

Klättra på varandra?


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Nachac:

Klättra på varandra?

Haha! Det är ju en asbra lösning egentligen. Problemet är väl att det är han som vet vad som ska göras (mitt tekniska geni kommer endast i samband med datorer, tydligen) så det skulle innebära att jag måste lyfta honom, och jag... well... jag är liten och han är jättestor!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

så det skulle innebära att jag måste lyfta honom, och jag... well... jag är liten och han är jättestor!

Är väl bara någon knapp som behöver tryckas på. Antingen kan han instruera dig, rentav medan du är där uppe, eller så kan du fundera själv. Inte som att du ska klippa av rätt tråd för att den inte ska explodera.


   
SvaraCitera

sitt på hans axlar [blush]


   
SvaraCitera

Stringburka:

fråga en granne om ni kan låna en stol?

När jag var nyinflyttad fick grannar hjälpa mig med allt möjligt. Ville ha upp några hyllor, så hörde jag plötsligt en betongborr från grannlägenheten, väldigt lägligt!
Så har den snälla jugoslaviska damen ovanför öppnat en konservburk till mig när jag inte hade någon, och hennes son låst upp förrådet åt mig när jag låst in mina nycklar.
När jag hade njurinfektion förut på stället där jag bodde innan så fixade en granntant värktabletter åt mig mitt i natten och gav mig en kram.
Gillar grannar ibland<3


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Men iallafall, åhhh, brandlarmet piper med jämna mellanrum, jag tror den har dåligt batteri eller något

Jag vill också ha nått att ha skriktävling med [sad]


   
SvaraCitera

isola:

När jag hade njurinfektion förut på stället där jag bodde innan så fixade en granntant värktabletter åt mig mitt i natten och gav mig en kram.

oj, hur vågade du fråga? [blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

oj, hur vågade du fråga? [blush]

Höll på att dö av smärta, så jag bara ringde på och frågade. Hon var jättesnäll, trots att jag väckt henne.


   
SvaraCitera