Aviseringar
Rensa alla

jag börjar bli trött på Mångkulturen............


Ämnesstartare

Hej. Först vill jag klarlägga att jag drar aldrig alla över en kam, jag dömer individer, inte folkgrupper.

Jag har på senare tiden börjat störa mig som FAN på att vi har så jävla många kulturer i Sverige, speciellt här i Skåne/malmötrakten. Jag är jävligt trött på sossarnas invandrarpolitik. Hur fan tänkte de? MAN KAN INTE KÖRA IN MASSA JÄVLAR TOMTAR FRÅN VÄRLDENS ALLA HÖRN och förvänta sig att de ska klara sig själv i en helt ny kultur.

Jag är trött som fan på att varje dag bli hotad av personer med mellanösterbakgrund för att man vägrar vika ner blicken.

Varför är det så jävla många svenskar som tar efter deras "gangster-stil", hur fan kan det ha gått så åt helvete så att svenska blåögda blonda ungar går omkring och hälsar genom: "eey mannen" osv. Det BORDE vara så att de tar efter oss svenskar och vi låter de komma in i våran kultur. Men så är det fan inte, istället fortsätter de leva efter sina moralregler och fasoner. Vi är inte i mellanöster längre, vi är i Sverige.

Våldta svenska fjortisar, se alla andra killar som fiender som ni måste övervinna med våld. Lås in döttrarna eller släpp ut dom med hycklen för huvudena. Mörda döttrarna genom att putta dom utför en balkong om de knullar en svensk som familjen inte "valt".

Hur fan kan det ha gått så här fel?

Jag säger inte att det inte finns sjyssta invandrare, för det finns det.

Fyfan för sossarnas regerings tid, fy fan asså. Det är lätt att trycka in massa invandrare i Rosengård om man själv bor i en fin lägenhet i ett "svenneområde". Det är lätt att skyffla in den ena turken efter den andra och säga att det är en god gärning om man inte själv påverkas ett skit av det. Det är lätt att spela varmhjärtad och god om man inte har nån jävla koll på vad det egentligen är man gör.

Sossarna, grattis. Ni har skapat ett fint samhälle där rasismen och nazismen har fått grogrund igen, av jävligt försteåliga skäl.

Kulturkrocken som äger rum i framförallt Skåne just nu är inte acceptabel...

Jag är inte rasist, jag är bara trött på invandrarpolitiken och dess konsekvenser...

//MVH


   
Citera

''Jag är inte rasist, jag är bara rasist''


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs första meningen är du snäll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flytta då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

jag är själv halvinvandrare så jävligt fail på dig

Vem har sagt att invandrare inte kan vara rasister?


   
SvaraCitera

Det är ni som borde deporteras, du trivs ju ändå inte. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Det är ni som borde deporteras, du trivs ju ändå inte. [confused]

Lol, varför ska vi deportera någon? Ta tag i kärnproblemet istället. Politiken...


   
SvaraCitera

Flytta dit de inte tar emot några jävla invandrare [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

''Jag är inte rasist, jag är bara rasist''

Så sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va synd, cus its here to stay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döda alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

episk lång jävla skittråd som tar upp exakt samma sak som alla andra liknande trådar tar upp. hur många skrivs det i veckan, egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Så sant.

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Först vill jag klarlägga att jag drar aldrig alla över en kam, jag dömer individer, inte folkgrupper.

Varför kan man aldrig diskutera problemen utan att rasistsnacket kommer upp? Vet ni ett skit om mig? Nej. Jag är inte rasist, en av mina närmsta vänner är både muslim och heter Ahmad.

Edit: han håller förövrigt med mig i mina åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ire_:

Flytta dit de inte tar emot några jävla invandrare [y]

Nej, jag tycker mångkulturellghet är trevligt faktiskt. Men för hög dos och för snabbt är aldrig bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

döda alla

Mkt givande inlägg, WT.


   
SvaraCitera