Aviseringar
Rensa alla

jag börjar bli trött på Mångkulturen............


Ämnesstartare

R.I.P. Sverige.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

episk lång jävla skittråd som tar upp exakt samma sak som alla andra liknande trådar tar upp. hur många skrivs det i veckan, egentligen?

Är det inte typ sheriffen som står för 80%?

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Edit: han håller förövrigt med mig i mina åsikter.

Så trevligt för din del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Mkt givande inlägg, WT.

som ditt då cp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk så här dom flesta har flytt ifrån förtryck och hot och här i Sverige och EU får dom en ny chans att börja om varför ska dom inte få det?
Alla har rätt att komma till Sverige och få vara vem dom är utan att du eller någon annan har rätt att säga till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Så trevligt för din del.

Du verkar vara en sån uppblåst människa med ett "jag är speciell"-ego som tror sig vara nån unik jävla snöflinga. Men i själva verket gömmer du dig bakom tangentbordet för att du inte passade in när du var yngre och har därav knappt någon äkta vän (om man bortser från andra "jag är speciell"-ego människor såklar", vilket ledde till att du drog dig undan.

Face the truth, du är misslyckad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

som ditt då cp

Giftigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Face the truth, du är misslyckad.

[bigsmile][bigsmile]

HAHAHAHAHAHAH

omfg. Det är sådana som du som gör UM till en plats värd att besöka. [bigsmile][party] kommer inte ens anmäla dig för detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capelon:

Tänk så här dom flesta har flytt ifrån förtryck och hot och här i Sverige och EU får dom en ny chans att börja om varför ska dom inte få det?
Alla har rätt att komma till Sverige och få vara vem dom är utan att du eller någon annan har rätt att säga till det.

Jag håller med dig på till 100 %. Problemet är att vi inte låtit dom komma in i samhället och integrerats så att de ens lärt sig korrekt svenska. Vi i Sverige är alla smygrasister som inte vågar släppa in dom till 100 % i samhället. Vi läser alla i tidningen om hur en "rasistisk chef inte anlitade Abdulah" och tycker det är för jävligt medan vi själva skulle gjort likadant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

omfg. Det är sådana som du som gör UM till en plats värd att besöka. [bigsmile][party] kommer inte ens anmäla dig för detta.

Begrunda det istället och ta in det för den sanning det faktiskt är. Det är inte för sent att utvecklas och ta tag i livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

HAHA

Förstår inte varför du skrattar, du är mest korkad på hela jävla UM.
Du är sjukt jävla misslyckad och du förstår inte ens själv att du är ett äckligt litet skämt.
Jag vet inte om man ska lägga ner tid på att hata dig eller leta upp den fittan som har hjärntvättat dig och avliva horan. [tired]
ÖPPNA ÖGONEN!! AAAAARRRRRRRRGGGHH!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Är det inte typ sheriffen som står för 80%?

är det ens en ursäkt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]

åt hela tråden hahaha SKRATTar[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

åt hela tråden hahaha SKRATTar[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Begrunda det istället och ta in det för den sanning det faktiskt är. Det är inte för sent att utvecklas och ta tag i livet.

Conny:

Förstår inte varför du skrattar, du är mest korkad på hela jävla UM.

När man känner sig underlägsen-en-en-en
är det lätt att man känner sig ledsen
och den där härskartekniken
som heter intolerans
tror man kommer hjälpa en att ta sig nånstans


   
SvaraCitera

Jag håller EXAKT med dig ord för ord... tack Socialdemokraterna, nu är landet kört för ALLTID..


   
SvaraCitera