Aviseringar
Rensa alla

Jag börjar ge upp mina tankar om direkt demokrati


Ämnesstartare

Haha. Kärlek, broder. [love]

Du har nu äntligen nått mitt stadium av cynism.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Haha. Kärlek, broder. [love]

[love]

Libertad:

Du har nu äntligen nått mitt stadium av cynism.

Hahaha. [bigsmile]

What shall I do now master?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Kan ni sluta särskriva ordet?

Jag säger det särskrivet också [Räcker ut tungan och sätter tummen mot näsan med de andra fingrarna spretandes.]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man ska tänka så är ju representativ demokrati också dåligt. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

What shall I do now master?

Gå ner dig i depression och börja hata vänstern lika mycket som högern, tills du inser att du hatar allt... som har med allt att göra.

😐


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Man kommer ju förutom den direkt demokratin ha ett helt annat samhälle än dagens så folks mentalitet kommer ju vara helt annorlunda från dagens samhälle.

Jag tvifvlar. Det finns inte en snöbolls chans i helvetet att en människa kan sätta sig in i alla frågor och ha en vettig åsikt om allting. (Vi har haft den här diskussionen förut.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Gå ner dig i depression och börja hata vänstern lika mycket som högern, tills du inser att du hatar allt... som har med allt att göra.

Öm du med hata vänstern och högern bara menar partierna så är jag redan där och depression har jag haft i över ett år. [cute]

Nachac:

Jag tvifvlar. Det finns inte en snöbolls chans i helvetet att en människa kan sätta sig in i alla frågor och ha en vettig åsikt om allting. (Vi har haft den här diskussionen förut.)

Kommer ju inte alls att finnas i närheten av lika många frågor att behöva sätta sig in i dock. [smile] (okej, vi avslutar här innan vi hamnar i en cirkeldiskussion då. :P)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Kommer ju inte alls att finnas i närheten av lika många frågor att behöva sätta sig in i dock. [smile] (okej, vi avslutar här innan vi hamnar i en cirkeldiskussion då. :P)

[y]


   
SvaraCitera

FASCISM IS FUN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Kommer ju inte alls att finnas i närheten av lika många frågor att behöva sätta sig in i dock. [smile]

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Varför inte?

Eftersom t.ex. ekonomi inte kommer existera överhuvudtaget i det samhälle jag vill ha så kommer allt inom den kategorin försvinna. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trodde också det skulle skrivas ihop. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Eftersom t.ex. ekonomi inte kommer existera överhuvudtaget i det samhälle jag vill ha så kommer allt inom den kategorin försvinna. [smile]

Ekonomi = hushållning av ändliga resurser.

Hur menar du att vi skulle få oändliga resurser i ditt samhälle?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Öm du med hata vänstern och högern bara menar partierna så är jag redan där och depression har jag haft i över ett år. [cute]

The force is strong in you.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Ekonomi = hushållning av ändliga resurser.

Med ekonomi syftade jag på frågor som rör kapital. Fel ordval.

Libertad:

The force is strong in you.

MOHAHAHA, är det nu jag betrayar dig och joinar the dark side? [cool]


   
SvaraCitera