Aviseringar
Rensa alla

Jag börjar gilla att dansa mer och mer - hjälp!


Ämnesstartare

Vad ska jag göra åt det här? Det är så befriande. Brukar kedjeröka och dansa omkring ensam på gatan på natten med hörlurar.


   
Citera
Ämnesetiketter

Fortsätt. Utveckla din teknik. Bli nattens kung! [censur]


   
SvaraCitera

Åh. Fortsätt så. Det går absolut i rätt riktning.


   
SvaraCitera

www.dansavvanjningskurs.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha, och vad är problemet? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Problemet är just att jag är så våldsamt dålig på det och säkerligen ser ut som en idiot. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

www.dansavvanjningskurs.se

Tack! Äntligen nån som förstår mitt problem och tar det på allvar. [cute]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Problemet är just att jag är så våldsamt dålig på det och säkerligen ser ut som en idiot.

/care
[party]


   
SvaraCitera

jag tycker också om att dansa, fastän jag ser ut som en mupp. utnyttja din personliga muppighet! jag är lång och tanig, så jag tar medvetet ut rörelserna eftersom det ser extra fånigt ut då. jag behöver ju inte skämmas om jag ser fjantig ut med mening.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Homo- och bisexualitet


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Problemet är just att jag är så våldsamt dålig på det och säkerligen ser ut som en idiot. [crazy]

Varför bry sig? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Problemet är just att jag är så våldsamt dålig på det och säkerligen ser ut som en idiot

jag tkr att du ska utveckla en helt ny stil, då kan du säga att du är nytänkande istället för dålig [smile]

Eller så kollar du youtube


   
SvaraCitera

tror du behöver följande


   
SvaraCitera

Floppsen:

www.dansavvanjningskurs.se

Du skulle sett min besvikelse när det visade sig att det inte var en riktig sida [sad]


   
SvaraCitera

Literatus:

Du skulle sett min besvikelse när det visade sig att det inte var en riktig sida [sad]

[blush]


   
SvaraCitera