Aviseringar
Rensa alla

Jag börjar hata min pappa. 🙁


Ämnesstartare

..och det vill jag inte. Han är... hm.. säkert en jätte bra pappa. Men hans jävla beteende börjar bli allt för mycket. Det är små grejer till något.

Som när han ska sova. Man får absolut inte prata när han ska sova. inte ens i rummet bredvid, det är så illa att man hittar en ljudnivå på TVn som man får ha på för att han inte ska komma in och lacka ur. Tro mig, jag provade.

MEN, han kan tydligen sova när jag har min bas och högtalar volymen förbannat högt på när han sover på soffan DÄR NERE: (har mitt rum över vardagsrummet.)

en annan grej som är fett störande. Jag får inte låna NÅGOT som är utav syrrans grejer. Jag bara förstör antar jag. Som ikväll, jag låna syrrans cykel för att jag skulle upp till statiol (Uppförsbacke dit, nerför hem. Tar 10min med cykel en halv timme att gå.) Han vaknar utav att jag låser upp hennes cykellås, han säger "Du ska väl inte låna hennes cykel?" "jo, det är np. Prata med henne på msn." (hon är inte hemma atm)

Han klev sedan in genom fönstret som han tittat ut genom. När jag kommer tillbaka hem skickar syrran ett sms osm han skickat. Stod något i stilen "Jag tänker ALDRIG mer laga din cykel när du lånar ut den till Anders."

MAN TÄNKER WTF HAR JAG GJORT NU? Saker går sönder, gör jag sönder hennes cykel (Som är omg lol typ varför skulle jag göra det) så lagar jag det. Självklart. >_<

Och detta är bara små av MÅNGA saker som är stört med honom.

Ah well, nu fick jag säga mitt HEJ!


   
Citera

låter som average dad


   
SvaraCitera

Försökt att prata med honom? Han kanske inte förstår att du tycker att hans beteende är orättvist och felaktigt.
Visa att du är en mogen individ och ha ett seriöst samtal med honom [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirradknug:

Som när han ska sova. Man får absolut inte prata när han ska sova. inte ens i rummet bredvid, det är så illa att man hittar en ljudnivå på TVn som man får ha på för att han inte ska komma in och lacka ur. Tro mig, jag provade.

Skaffa eget boende och stfu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Försökt att prata med honom? Han kanske inte förstår att du tycker att hans beteende är orättvist och felaktigt.
Visa att du är en mogen individ och ha ett seriöst samtal med honom [smile]

tried that. Inte ens min morsa kan prata med honom. Så jag tar allt på morsan numera.


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

tried that. Inte ens min morsa kan prata med honom. Så jag tar allt på morsan numera.

Du är 20, försök att flytta hemmifrån inom en snar framtid? Då löser problemet sig.


   
SvaraCitera

Äh, jag är likadan och jag är inte pappa. Be honom skaffa öronproppar. Gå på familjeterapi.


   
SvaraCitera

Han kanske vill att du ska flytta.


   
SvaraCitera

En "far" är överskattat, har aldrig någonsin haft glädje av min.

A word of advice:
Se efter om din mamma och se till att hon mår bra (om de lever tillsammans). Vid ev. våldsamheter ring Polisen direkt och vägra finna dig i det.


   
SvaraCitera

min pappa är jobbig för det mesta, tror att jag är 10 år och måste vara hemma innan 12 jämt och yadayada, får inte gå på fester eller nånting. ska även eventuellt på festival i sommar och det kommer han ju gå i taket för när jag berättar eftersom det är "så mycket dumt folk" på såna ställen, han tror inte att jag kan ett skit fast jag blir 18 om två veckor. det enda jag kan komma på som är bra med honom är att han ger mej pengar ibland [censur]


   
SvaraCitera

MAN HATAR ALDRIG SIN FADER!11111111


   
SvaraCitera

hejkattunge:

MAN HATAR ALDRIG SIN FADER!11111111

Image


   
SvaraCitera

Brk g:

[love]


   
SvaraCitera

Hell_man:

låter som average dad

lite värre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lesmock:

En "far" är överskattat, har aldrig någonsin haft glädje av min.

[y]


   
SvaraCitera