Aviseringar
Rensa alla

''Jag bryr mig inte''


Ämnesstartare

Orden jag ''bryr mig inte'' går runt i mitt huvud hela tiden. Eller '' jag kanske dör imorgon ändå, så spelar ingen roll''.
Nu har jag börjat tänka så hela tiden, om det är en tjejkväll och jag får komma tänker jag '' äh, det kommer säkert ändå bli tråkigt'' och jag stannar hemma. Jag kan hitta på världens sämsta ursäkt för att inte orkar och vill hellre ligga hemma och bara glo upp i taket och inte göra ett piss.
Och om någon berättar något hemskt så tycker jag ju självklart synd om personen men sen bryr jag mig ändå inte mera.
Jag kan bråka med mamma och låsa in mig i mitt rum en dag och inte bry mig, jag ringer aldrig min syster som jag saknar massor och mår dåligt över att hon flyttade.
Så nu är det så att mitt liv är ganska (tråkigt) och jag gör ingenting, men vill inte heller göra något åt det, men mår ändå dåligt av att det är såhära.

Vad kan jag göra åt det?


   
Citera
Ämnesstartare

Har du haft det så hela livet eller är det något som kommit nu på senare dar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJ MELIS JAG HAR SAKNAT DIG [love][love][love][love][love]

m3lon:

Vad kan jag göra åt det?

Vänta tills dina tonår är över 🙂
Annars börjar du helt enkelt göra det du vill göra oavsett motivation. Till slut kommer du vänja dig vid att göra saker istället för att ha tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvinga dig till att tänka positivt, och gör det du inte känner för att göra. Annars kommer du att förlora på det hela i längden, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

Har du haft det så hela livet eller är det något som kommit nu på senare dar?

Typ några månader..

framtidstron är död:

HEJ MELIS JAG HAR SAKNAT DIG

heeej[love][love][love][love][love]

framtidstron är död:

Vänta tills dina tonår är över 🙂

wlööö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Tvinga dig till att tänka positivt, och gör det du inte känner för att göra. Annars kommer du att förlora på det hela i längden, tror jag.

Känner att jag inte får ut något av att vara med någon, det är alltid samma sak man gör och baar tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lon:

Känner att jag inte får ut något av att vara med någon

gör någonting som du tycker är intressant då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lon:

HEJ MELIS JAG HAR SAKNAT DIG
heeej[love][love][love][love][love]

Åh trodde det va du [love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Ta en promenad. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

HEJ MELIS JAG HAR SAKNAT DIG [love][love][love][love][love]

+ 1


   
SvaraCitera

Känner igen mig, eller var så mycket mer förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

gör någonting som du tycker är intressant då.

Jg brukar träna, men nu har jag skadat benet och akn inte det på ett tag-

Floppsen:

Åh trodde det va du

aw hej söt du är[love]

farbror gugge:

+ 1

blir glad!![smile][love]

Macktorsken:

Ta en promenad.

Det är jättehalkigt ute..och kallt [cry]

honolulu:

Känner igen mig, eller var så mycket mer förut.

hur gjorde du?


   
SvaraCitera

m3lon:

Det är jättehalkigt ute..och kallt

Meh, gör inget då! [cry]


   
SvaraCitera

m3lon:

hur gjorde du?

Jag.. vet inte. Jag var rätt deppad och hade ingen kontroll över mitt liv riktigt, så jag levde med det. Sen tog jag tag i vissa grejer, nu ska jag t.ex. flytta ut. Då är man hela tiden i farten, åker hem på helgerna och träffar gamla vänner och familj, får förmodligen en bättre relation med dem och så.

Du behöver väl lite rutinändring, tvinga ut dig själv ibland och försök övertala dig själv att det kommer bli bra. Det är mycket som sitter i huvudet, mer än man egentligen tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

flytta ut

Ska bo hemma i typ tre år till..

honolulu:

Du behöver väl lite rutinändring, tvinga ut dig själv ibland och försök övertala dig själv att det kommer bli bra. Det är mycket som sitter i huvudet, mer än man egentligen tror.

Mm, okej, tack[smile] Fast känns inte som det kommer komma nu på et tag men men


   
SvaraCitera