Aviseringar
Rensa alla

Jag bryr mig verkligen inte...


Ämnesstartare

Jag kan ju börja med att säga att jag hatar människor. Dom är otroligt egoistiska och onda varelser som inte borde finnas på denna jord! För det andra har jag blivit så jävla slarvig, jag läser inte igenom saker ordentligt, jag lyssnar inte ens ordentligt när någon pratar i telefon. [shake]

Vad är det för fel på mig egentligen? Jag ses som en glad trevlig tjej som aldrig skulle såra någon. Men det är otroligt att jag faktiskt har aggressionsproblem och ogillar andra. Är jag så jäkla bra på att dölja mina känslor? Det är fan skrämmande alltså, allvarligt...det är det!

Vad gäller titeln på tråden så bryr jag mig inte mycket om vad folk pratar om utan jag tänker sarkastiska elaka tankar i huvudet om att dom ska hålla käften.

Nu ska jag lägga mig och ligga och tänka på hur jävligt livet är! Godnatt onda varelser!


   
Citera

Emii:

Jag kan ju börja med att säga att jag hatar människor.

svart sjuka?


   
SvaraCitera

Förlåt för det där i början av ditt inlägg[sad]


   
SvaraCitera

lugn,


   
SvaraCitera

ti-92:

svart sjuka?

sär skrivning?


   
SvaraCitera

Jadu..


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

sär skrivning?

jag väät!


   
SvaraCitera

[chocked]


   
SvaraCitera

Slarvmaja


   
SvaraCitera

Emii:

Jag kan ju börja med att säga att jag hatar människor.

Känner detsamma om de flesta människor. Det finns endast ett fåtal jag håller kära.

Jag hoppas du har någon som du håller kär. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

svart sjuka?

Vad skulle jag vara svartsjuk på? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moisturizing:

Slarvmaja

Jag vet! [cry]

Pumpkin:

Jag hoppas du har någon som du håller kär.

Jodå min familj såklart och min bästa vän men ingen mer, förutom mina djur då förstås.

Tycker bara det är jobbigt att jag ogillar människor så mycket, är så arg på allting. Känner mig väl inte nöjd med mig själv eftersom jag är lite blyg. Det är svårt att få jobb nu dessutom så det är väl en annan orsak till att vara arg...


   
SvaraCitera

Emii:

Vad skulle jag vara svartsjuk på?

på världens männsikor?


   
SvaraCitera

Men lek med saker istället för människor då.


   
SvaraCitera

Du behöver en kram [rolleyes][cute]


   
SvaraCitera