Aviseringar
Rensa alla

Jag bryter ihop


Ämnesstartare

Hej alla! Jag har tidigare skrivit i ett forum om att jag klär mig som en kille och praktiskt ser ut som än fast jag är tjej.
Jag orkar verkligen inge mer med folks förolämpningar jag bröt ihop idag för jag orkar inte höra mer! Jag sitter på tåget med mina kompisar och en kille kliver på tåget som jag aldrig sett han känner tydligen än av mina vänner och så hälsar han på alla och han säger "Tja mannen" till mig då fattade jag med än gång att han trodde att jag var en kille. Då drog min kompis iväg honom och skulle prata då hörde jag honom säga "Men fan jag trodde det va en kille :O" då förstod jag att hon satt och pratade om mig och båda började garva. Jag kände mig ett obejekt som alla kan trampa på. Folks blickar jag känner av det med än gång när någon snackar skit om mig det känns nästan som att hela sverige vet vem jag är alla tycks vara extremt äcklad av mig fast jag inte visar på nåt sätt att jag flörtar med tjejer! jag tycker om min stil men den ger fel signaler folk tror att jag är gay. Jag är bisexuell men jag har nått botten verkligen jag orkar inte med folk längre alla är så elaka. Vad tycker ni att jag ska göra? jag vet inte längre vem jag är , jag är totalt lost! :'(


   
Citera
Ämnesetiketter
Kudhos

Ha på dig tighta kläder. Då är det svårt att du blir misstagen för en kille.

För killar kollar inte först på ansiktet i många fall.


   
SvaraCitera

Klä dig som en tjej.


   
SvaraCitera

människor är dåliga och elaka det är bara att vänja sig


   
SvaraCitera

Klä dig som du vill


   
SvaraCitera

OF 5:

människor är dåliga och elaka det är bara att vänja sig


   
SvaraCitera

förrvirradtjej:

Jag orkar verkligen inge mer med folks förolämpningar jag bröt ihop idag för jag orkar inte höra mer!

Och därför gör du det igen. Fullständigt lysande


   
SvaraCitera

Världen suger.. Acceptera det att du kan vara annorlunda eller fall för trycket och klä dig som en tjej.


   
SvaraCitera

Plyvert:

Och därför gör du det igen. Fullständigt lysande

[confused]


   
SvaraCitera

Det är ju inte deras fel att du ser ut som en kille [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förrvirradtjej:

Vad tycker ni att jag ska göra?

Gå på känslan [smile]


   
SvaraCitera

skaffa längre hår, locka det, använd klackar och klänning.
böj ögonfransarna, använd läppglans eller läppstift


   
SvaraCitera

förrvirradtjej:

Vad tycker ni att jag ska göra?

Vakna & ta bussen till mig.. Men neeeeej du ligger & sover[sad]
aja.. Älskar dig liten<333


   
SvaraCitera
Tyrael

förrvirradtjej:

Jag är bisexuell men jag har nått botten verkligen jag orkar inte med folk längre alla är så elaka.

Okunskap är inte elakhet.

förrvirradtjej:

Vad tycker ni att jag ska göra? jag vet inte längre vem jag är , jag är totalt lost! :'(

Ha kläder som visar brösten så kan du inte misstas [wink]


   
SvaraCitera

Om du vill ha kvar den stilen du har ( killigt [shake]? )
så ha de. Shit i om sånna saker händer som att non misstar dig för att va kille, jag skulle iaf inte bry mig om jag var du!
Dock om du inte vill att sånna här saker händer så kanske du skulle börja shoppa på tjej avdelningen ?
heh [rolleyes]


   
SvaraCitera