Aviseringar
Rensa alla

Jag dog i drömmen och fortsatte drömma


Ämnesstartare

varför?

Jag drömde att jag gick uppför en lååång backe, gick in i ett torn, där var min bror och en till snubbe. Alla var medvetna om att jag måste dö. Min bror höll i en pistol och skulle skjuta mig, sen gav han pistolen tll den andra killen medan jag och min bror sa hejdå, sen fick han pistolen igen och sköt mig i ögat så ag dog och i det ögonblicket förändrades alla färger och jag gick ner för backen igen och jag fortsatte att drömma trots att jag var död?

Jag har varit med om att bli påkörd, ramla ner för ett berg etc, men då vaknar jag alltid till precis innan dödsögonblicket, men det gjorde jag inte nu.
varför?


   
Citera
Ämnesstartare

det kanske finns liv efter döden trots allt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har drömt att jag blivit skjuten i huvudet men jag dog dock inte utan gick bara runt och hade ångest över att jag blivit skjuten i huvudet.

Sånt där är ju lite roligt ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drömde att jag skulle dö inom en snar framtid, det var läskigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det undrar jag också, faktiskt. Kan någon komma med en jävla förklaring och förklara hur man kan drömma i en dröm också? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm, jag har aldrig dött i en dröm - eller, åtminstone inte så att allting har blivit svart. en gång så dog jag faktiskt mitt i en dröm, men då uppnådde jag någon högre form av existens istället.. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var en lustig dröm. har sj aldrig blivit skjuten i ögat 😛


   
SvaraCitera

Sammanträffande, jag drömde igår natt för första gången att jag dog (och drömmen fortsatte sedan)

Var riktigt jävla hemskt alltså, mådde dåligt när jag vaknade;S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag drömde en gång att jag nästan blev påkörd av en bil, så då gav jag honom långfingret när bilen hade kört förbi, men så tvärstannade den och två män hoppade ur den. Chauffören sköt mig i bröstet och jag rullade ner i diket och dog. Det var förvånansvärt mysigt ändå för jag låg i grönskan i kanske 20 sekunder innan jag vaknade av att jag dog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera