Aviseringar
Rensa alla

Jag drömde att jag blev moderat


Ämnesstartare

Jag drömde att de jävlarna övertygade mig, våldtog mig mentalt etc., så att jag var i färd att rösta på dem. Och när jag var och handlade på ICA innan stod kristdemokrater utanför och fiskade... om de hade försökt angripa mig hade jag snäst att jag föraktar deras värdegrund/moral, men de lämnade mig i fred (antagligen kände de lukten av föraktet).

Vad har ni gjort idag?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har funderat över vilka jag ska röstat på. Tyvärr har det inte gjort mig mycket klokare. Alla partier är skit och cancer och demokrati suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hattmakaren:

Jag har funderat över vilka jag ska röstat på. Tyvärr har det inte gjort mig mycket klokare. Alla partier är skit och cancer och demokrati suger.

Jag är, kanske inte helt oväntat, av precis samma åsikt.


   
SvaraCitera

har varit i skolan, el på universitetet kanske man säger?? har labbat i photoshop och lyssnat på 1 föreläsning i filosofi...


   
SvaraCitera

hostade också sönder föreläsningen (ej med flit)[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har legat i min säng och sovit med en massa feber. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har även tillagat gulaschgryta. Den blev ganska god, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

1 föreläsning i filosofi...

Filosofi! Åh! Vad handlade föreläsningen om, mer specifikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just ja, jag provade den legendariska kombinationen av bullar och öl också. Mörk lager var nog inte den bästa av sorter till bullar, men det fick duga, och visst gick det ann. Hade förberett med såväl kanel- som vaniljbullar, och de sistnämnda var faktiskt de som passade bäst till ölet.
Omdöme? Bullar och öl, helt OK! Mjölk är fortfarande bäst, dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hattmakaren:

Omdöme? Bullar och öl, helt OK!

Jag tror jag provat det någon gång också och minns det som rent ut sagt vidrigt. Antagligen är det nåt gravt fel på dina smaklökar, herr Hattmakare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Jag tror jag provat det någon gång också och minns det som rent ut sagt vidrigt. Antagligen är det nåt gravt fel på dina smaklökar, herr Hattmakare.

Alltså, att ta en tugga och svälja ner den med öl var direkt kräkframkallande (speciellt om det var en kanelbulle), så det fick man ju undvika. Men att ta en klunk efter en tugga var det ju inget fel på. Sen spelar ju valet av öl in också - du får sluta dricka Kung direkt ur burken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hattmakaren:

Sen spelar ju valet av öl in också - du får sluta dricka Kung direkt ur burken.

Det var det värsta! Vem tar du mig för egentligen, din tomte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Det var det värsta! Vem tar du mig för egentligen, din tomte?

Tig, din knarknazist! Jag vet allt vilken typ du är.


   
SvaraCitera

Hovnarren:

Filosofi! Åh! Vad handlade föreläsningen om, mer specifikt?

etik och moral typ.. dock var det jättetråkigt, men berodde kanske på föreläsaren[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hattmakaren:

Tig, din knarknazist! Jag vet allt vilken typ du är.

Talk to the elbow 'cause the hand is on vacation, hun! Jag lyssnar inte på absolutistanarkister som dig!


   
SvaraCitera