Aviseringar
Rensa alla

Jag drömmde


Ämnesstartare

att jag var bäst på att ha sex i världen, Känns som jag har blivit mycket bättre nu också! Kan det vara så?
Att jag blev bättre på sex av en dröm?[rolleyes]


   
Citera

Du får aldrig veta[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får aldrig veta[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får aldrig veta[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Hando

Antagligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lärde mig rida bättre efter min sexdröm[blush]


   
SvaraCitera

Det stämmer troligtvis att du kan ha blivit bättre av det här, det är samma sak med visualisering. Vår hjärna är väldigt lättlurad, låt oss säga att du förbereder dig inför en fotbollsmatch, du går igenom varje tänkbar situation i din hjärna, och när du väl kliver ut på planen för att spela. Då har du redan lurat din hjärna till att du ska göra mål, du kommer därför att känna dig mer bekväm i vilken situation som än kommer att komma. Det kan ha vart samma sak för sex med dig.

Däremot är det lite svårare att säga exakt hur du har blivit bättre på sex, jag vet inte om du är kille eller tjej, men det kan ha vart så att du har träffat en partner som trivs med dina "moves" och därför tycker att du är bra i sängen, vilket du anser som att du har blivit bättre i sängen över lag.

Sen finns det ju pc-muskel-träning också.. men det är ju något man får genom träning och inte visualisering/drömmar.


   
SvaraCitera

Drömmar kan påverka mer än du tror [cool].
Det kan stämma med andra ord xd , men för att vara säker. TESTA! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Du kanske fick mer självförtroende av drömmen! Att du på nått sätt undermedvetet vet att du är jävligt bra på o ha sex, o så bah bliru bättre [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera