Forumet - Jag dygnar för att kunna ringa och söka jobb om 4 timmar

Jag dygnar för att kunna ringa och söka jobb om 4 timmar

2379 0 41
ToxicWithaHintOfSteam:

Jag måste till soc om ett par timmar... Har jag sagt för att lugna ner min farsa, han vill verkligen att jag ska iväg och praktisera ist för att sitt hemma och lata mig... Tycker dealen jag har just nu är rätt så najs tills dess att jag kan börja komvux iaf... Spännande visst?

ey mannen, styr upp ditt liv rök weed kvällar o helger ist?!

själv börjar jag bli nervös, viktigt samtal mitt liv avögrs rätt mkt på 5 min, men en intervjue ska jag väl kunna ordna [crazy]

Spana också in:

sarkasmen:

det är ju lääänge till!

någon timme!! alltså shit är så jävla löjligt nervös, vet innerst inne att det kommer gå skitbra osv, vet exakt vad jag ska säga, inget kan gå fel.. :D

ändå sitter jag typ och fantiserar "tänk om jag tappar rösten" och sånt haha... fyfan [bigsmile][cry]

Men klart det blir så, typ som att du får en miljon om du klarar av att äta en måltid utan att bita dig i läppen/tungan... det blir stort!! [bigsmile]
fet keffing:

någon timme!! alltså shit är så jävla löjligt nervös, vet innerst inne att det kommer gå skitbra osv, vet exakt vad jag ska säga, inget kan gå fel.. :D

ändå sitter jag typ och fantiserar "tänk om jag tappar rösten" och sånt haha... fyfan

det är ju tur att du ändå har tanken någonstans att allt kommer gå bra, för det gör det. du brukar ju ändå ha rätt bra med flyt! håller tummarna och sånt.

nu ska jag äta frukost