Aviseringar
Rensa alla

Jag dygnar för att kunna ringa och söka jobb om 4 timmar


Ämnesstartare

Ligger även och röker i sängen..

Snart kan jag nog vara inne på um från jobbet <3

Vet att de söker folk och vilka idioter som helst får jobb där [smile]

Sen med jobb kan jag flyttaaa

Lite tankar =)

mvh


   
Citera
Ämnesstartare

lugnt ni måste inte svara =)


   
SvaraCitera

Jag måste till soc om ett par timmar... Har jag sagt för att lugna ner min farsa, han vill verkligen att jag ska iväg och praktisera ist för att sitt hemma och lata mig... Tycker dealen jag har just nu är rätt så najs tills dess att jag kan börja komvux iaf... Spännande visst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Jag måste till soc om ett par timmar... Har jag sagt för att lugna ner min farsa, han vill verkligen att jag ska iväg och praktisera ist för att sitt hemma och lata mig... Tycker dealen jag har just nu är rätt så najs tills dess att jag kan börja komvux iaf... Spännande visst?

ey mannen, styr upp ditt liv rök weed kvällar o helger ist?!

själv börjar jag bli nervös, viktigt samtal mitt liv avögrs rätt mkt på 5 min, men en intervjue ska jag väl kunna ordna [crazy]


   
SvaraCitera

fet keffing:

ey mannen, styr upp ditt liv rök weed kvällar o helger ist?!

Har typ precis flyttat har ingen jag kan köpa av, fast iof föredrar jag faktiskt öl

fet keffing:

själv börjar jag bli nervös, viktigt samtal mitt liv avögrs rätt mkt på 5 min, men en intervjue ska jag väl kunna ordna [crazy]

Aja lycka till iaf[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Har typ precis flyttat har ingen jag kan köpa av, fast iof föredrar jag faktiskt öl

Man kan inte supa varje dag [wink]

ToxicWithaHintOfSteam:

Aja lycka till iaf

Tack!! åå vad nervöst [cry] men går nog över när jag väl ringer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lycka till hörru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det för jobb? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasmen:

lycka till hörru

tack!!

AVEII:

Vad är det för jobb?

VD på volvo ofc

ne telesäljare.. men fackligt anslutet företag och man ska inte lura på folk bajsabonemang eller dylikt, ba få folk att förnya sina prenumerationer [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du ringt eller är det dags snart?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasmen:

har du ringt eller är det dags snart?!

dags snart, någon gång mellan 8-9, 8:30 tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

dags snart, någon gång mellan 8-9, 8:30 tror jag

det är ju lääänge till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasmen:

det är ju lääänge till!

någon timme!! alltså shit är så jävla löjligt nervös, vet innerst inne att det kommer gå skitbra osv, vet exakt vad jag ska säga, inget kan gå fel.. 😀

ändå sitter jag typ och fantiserar "tänk om jag tappar rösten" och sånt haha... fyfan [bigsmile][cry]

Men klart det blir så, typ som att du får en miljon om du klarar av att äta en måltid utan att bita dig i läppen/tungan... det blir stort!! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

någon timme!! alltså shit är så jävla löjligt nervös, vet innerst inne att det kommer gå skitbra osv, vet exakt vad jag ska säga, inget kan gå fel.. 😀

ändå sitter jag typ och fantiserar "tänk om jag tappar rösten" och sånt haha... fyfan

det är ju tur att du ändå har tanken någonstans att allt kommer gå bra, för det gör det. du brukar ju ändå ha rätt bra med flyt! håller tummarna och sånt.

nu ska jag äta frukost


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasmen:

det är ju tur att du ändå har tanken någonstans att allt kommer gå bra, för det gör det. du brukar ju ändå ha rätt bra med flyt! håller tummarna och sånt.

nu ska jag äta frukost

brukar jag ha flyt?! [cool]


   
SvaraCitera