Aviseringar
Rensa alla

Jag dygnar för att kunna ringa och söka jobb om 4 timmar


Ämnesstartare

fet keffing:

brukar jag ha flyt?!

beror kanske på vad man jämför med, jämfört med mig: asmycket med flyt *självömkar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasmen:

beror kanske på vad man jämför med, jämfört med mig: asmycket med flyt *självömkar*

[sad] Får hoppas att samtalet går dåligt då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

Får hoppas att samtalet går dåligt då!

hahah lägg av, det ska gå bra! en timme kvar nuu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasmen:

hahah lägg av, det ska gå bra! en timme kvar nuu

[bigsmile]

fyfan vilken härlig cigg det kommer vara efteråt... lite genuin glädje också...

OM det går bra [chocked][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

fyfan vilken härlig cigg det kommer vara efteråt... lite genuin glädje också...OM det går bra

skulle du inte sluta röka?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasmen:

skulle du inte sluta röka?!

jo men kommer ta en cigg efteråt varesig jag vill eller ej.. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu ringer jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

telesäljare

[cry]

fet keffing:

men fackligt anslutet företag

Men va, finns det på fullaste allvar telesäljarföretag som är fackligt anslutna?[tard][chocked]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Men va, finns det på fullaste allvar telesäljarföretag som är fackligt anslutna?

yep! betald semester osv! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ringt nu, han lät så butter i sitt "hallå" att jag nästan helt kom av mig [bigsmile] men lyckades avsluta hyggligt iaf! Någon personalansvarig ska ringa upp inom kort nu, hoppas snart pga trött :c


   
SvaraCitera
höna

fet keffing:

ne telesäljare.

fyfan, du vet va som väntas va?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

fyfan, du vet va som väntas va?!

Tycker att det verkar bli galet värt och kul, när jag blir lite van kan jag typ genomföra mina egna sociala experiment. [bigsmile] Sen så lurar man ju inte på folk skit med just det här!

Men vad menar du da?!


   
SvaraCitera
höna

fet keffing:

Tycker att det verkar bli galet värt och kul, när jag blir lite van kan jag typ genomföra mina egna sociala experiment. Sen så lurar man ju inte på folk skit med just det här!

Men vad menar du da?!

kanske lite bättre det du får göra, jag sålde abonnemang och det var inte kul. massa sura människor och chefen va ba... helt åt hell. `du kanske e värsta säljartypen å kan få folk att göra som du vill genom din charm eller nått men ja va asdålig[sad]

men hur kommer du tjäna? de e väl inte bara provision?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

men hur kommer du tjäna? de e väl inte bara provision?

jo, men går inte o faila på detta + bor hemma ett litet tag till, kanske e talang :p får se hur d går!

höna:

kanske lite bättre det du får göra, jag sålde abonnemang och det var inte kul. massa sura människor och chefen va ba... helt åt hell. `du kanske e värsta säljartypen å kan få folk att göra som du vill genom din charm eller nått men ja va asdålig

aa abonemang o sånt skulle jag aldrig jobba me.. ska sälja prenumerationer på tidningar till sådana som haft dem förut typ... "hejsan ove hur står det till? skönt att höra, jag ser här att din prenumeration på uppsala tidning löper ut nu i juni, självklart ska vi teckna ett nytt helår, inte sant? toppen! tackohej!!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

Ringt nu, han lät så butter i sitt "hallå" att jag nästan helt kom av mig [bigsmile] men lyckades avsluta hyggligt iaf! Någon personalansvarig ska ringa upp inom kort nu, hoppas snart pga trött :c

[bigsmile]

Hoppas det gick vägen!


   
SvaraCitera