Aviseringar
Rensa alla

Jag e så jävla lycklig


Paseo
Ämnesstartare

imorse när klockan ringde låg ja o skaka i sängen sen spydde jag 3 gånger sen somna jag å sen vakna jag av näsblod ringde till skolan å sa att jag mår äckeldåligt, ja jag sa ffaktiskt så

jag blev sån av stress å ångest

sen fick jag förståelse från skolan å det blir möte imorrn me min mentor å ssen hände nåt

jag blev jävligt lycklig

jag kom på att jag har sketabra kompisar å typ mmmmmm den bästa pojkvän man kan önska sig å allt såntdärnt

så nu lyssnar jag på mahlet demere en etiopisk sångerska

hon e jävligt bra

å så tänker jag på när jag dansa te dde i fredags med min bf å hans fam ilj

å vet ni jag ÄLSKAR ER ALLIHOP HÄR
ni är så söta å goa å jag vill ba ta tag i era kinder å nussinussa er

http://www.diretube.com/mahlet-demere/ye-ayen-fikir-honebegn-video_a64ef27f6.htm...


   
Citera
Ämnesetiketter

[smile]


   
SvaraCitera

åååh är också jättelycklig idag, har massa vårkänslor och har gått runt och varit lycklig hela dagen, vet inte vad det är med mig går bara runt och ler hela tiden[blush]


   
SvaraCitera
smisk

åh är också lycklig idag. min bästaste bästa finaste fina vän kommer hem till sverige efter att ha varit ute och rest i ett år. har inte sett henne sedan jag flyttade till london förrförra hösten, kommer få se henne om bara 24 dagar!!!!!

så himla pepp på livet [love]

puss på alla

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

nawww vilken fin tråd det blev de e bra fortätt så umisar


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

tänkte vara pepp och lycklig idag
lyckades till och från

men nu är jag nog mest trött, behöver nog sova innan jag gör ngt ej konstruktivt

imorrn ska jag ha en bra dag


   
SvaraCitera

Blääääääääää.
Tänker försöka vara lycklig på typ.. onsdag. Får se hur det går.


   
SvaraCitera

Jag också! Fick köpa 5st Sobril 25mg tabletter av en "vän", tog 2st för 2 timmar sedan, har ej mått såhär bra sedan jag gick på dagis! [love]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Paseo:

fam ilj

åh nej särskrivning </3


   
SvaraCitera

Ja vad skönt att må bra
Är du frisk nu?
Tycker om att må bra när jag är sjuk, känns inte som att va helt utlämnad till sjukdommen då


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Werjevir:

Ja vad skönt att må bra Är du frisk nu? Tycker om att må bra när jag är sjuk, känns inte som att va helt utlämnad till sjukdommen då

japp je trur ja e frisk
fan har missat att du va avreggad men glad att du finns här iaf du får INTE försvinna


   
SvaraCitera
mynona

Jag känner mig bra, kommer att föresätta mig att må bra idag och kommer troligen att göra det Dold text: såvida jag inte blir påmind om något obehagligt


   
SvaraCitera

Paseo:

japp je trur ja e friskfan har missat att du va avreggad men glad att du finns här iaf du får INTE försvinna

Va bra! o det är lugnt o nerrå så lätt blir ni inte kvitt mig fina du : D


   
SvaraCitera

Paseo:

så nu lyssnar jag på mahlet demere en etiopisk sångerska

Horija kakka, kakkaa![smile]


   
SvaraCitera