Aviseringar
Rensa alla

Jag 17, han 39. Vad göra?


Ämnesstartare

Jag är en 17 årig tjej som är väldigt attraherad av en man som är ledare i en grupp för ungdomar. Han är 39. I början trodde jag han var mycket yngre på grund av hur han ser ut. När jag fick reda på hans ålder blev jag ångestfylld och jag vet inte vad jag ska göra. Han är verkligen attraktiv. Kan nästan inte kolla han i ögonen för att jag blir helt flamsig och rodnar.

Kände direkt en stark attraktion till honom när jag såg honom, aldrig känt så för någon. Vill ha honom men har ingen aning hur han kommer känna inför det. Många skulle se det som omöjligt eftersom jag är i beroendesituation och han min ledare.

Tror han tycker jag är attraktiv eftersom han beter sig annorlunda när han pratar med mig än alla andra i gruppen och blir en aning nervös och vågar inte riktigt kolla mig i ögonen. Ler mycket gör han också.
Även så lyssnar han mycket på mig även om han pratar med andra.

Däremot vill han kanske inte riskera sitt jobb, rykte, eller flickvän (om han nu har en, vet inte än) för en ung tjej.

Gruppen tar slut imorgon så skulle verkligen behöva tips från er! inser att jag aldrig kommer få se honom igen, och det gör mig så ledsen! Därför måste jag veta om det är okej att "flirta" med honom? Typ för att ta reda på om han har en flickvän eller barn.

Tror ni han är attraherad av mig?
Vad ska jag göra?
Har ni varit i en liknande situation?


   
Citera
Lengw

Varför inte bara vänta ett år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lengw:
Varför inte bara vänta ett år?
Jo för att imorgon är sista dagen jag kommer se honom. Gruppen avslutas imorgon så har inte mycket tid att visa hur jag känner.


   
SvaraCitera

Jag är ledsen, det kanske låter hårt, men kärlek går över, du hittar en ny


   
SvaraCitera
Lengw

lollosens:

Jag läste det, men kan du inte bara kontakta honom? Ett förhastat beslut är oftast sämre än inget beslut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska jag bara skriva rakt fram vad jag tycker eller hur? Är så dålig på sånt här. 


   
SvaraCitera

Tror inte han är ute efter dig, knappast att han skulle fucka sitt jobb för bara få vara med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Tror inte han är ute efter dig, knappast att han skulle fucka sitt jobb för bara få vara med dig.

Nej det tror inte jag heller tyvärr..


   
SvaraCitera

knulla på 


   
SvaraCitera

Vad är det du är ute efter? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Vad är det du är ute efter? 

Inte ett förhållande, för det skulle aldrig funka med den åldersskillnaden men är ute efter hans kramar och kyssar.


   
SvaraCitera

lollosens:
Inte ett förhållande, för det skulle aldrig funka med den åldersskillnaden men är ute efter hans kramar och kyssar.

Kan du inte bara säga det till honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo men jag kan ju inte bara gå fram och fråga om en kram. Han kanske tycker det är fel. Det är det jag är mest orolig för - vad han ska tycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Kan du inte bara säga det till honom?

Jo men jag kan ju inte bara gå fram och fråga om en kram. Han kanske tycker det är fel. Det är det jag är mest orolig för - vad han ska tycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
knulla på 

haha lättare sagt än gjort


   
SvaraCitera