Aviseringar
Rensa alla

Jag 17, han 39. Vad göra?


lollosens:

Jo men jag kan ju inte bara gå fram och fråga om en kram. Han kanske tycker det är fel. Det är det jag är mest orolig för - vad han ska tycka.

Vad spelar det för roll? Gör det när ingen annan ser. Försök hamna med honom själv. Och sedan berättar du hur du känner. I värsta fall ser han inte på dig på det sättet, det kanske blir lite pinsamt, men då kommer ni ändå aldrig ses igen. Du har inget att förlora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Vad spelar det för roll? Gör det när ingen annan ser. Försök hamna med honom själv. Och sedan berättar du hur du känner. I värsta fall ser han inte på dig på det sättet, det kanske blir lite pinsamt, men då kommer ni ändå aldrig ses igen. Du har inget att förlora.

Bara att det är bland det svåraste som finns att berätta hur man känner för en annan människa, enligt mig i alla fall. Men tack blev mer peppad nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fler åsikter? Någon?


   
SvaraCitera

Om du vill ha en kram  av honom så är det bara o fråga.


   
SvaraCitera

tycker du bör hitta någon i din egne ålder :/


   
SvaraCitera
sudd
 sudd

Köp ett paket kondomer och lägg det framför honom. Resten vet han.


   
SvaraCitera

Hej!
Har faktiskt varit i en liknande situation, men jag fegade ur och nämnde aldrig något för honom. Jag resonerade som så att det åldersmässigt faktiskt skulle kunna vara min pappa och med det i tankarna kändes det inte riktigt sunt. Dock kan jag ångra att jag var så feg också för jag tänkte på honom precis hela tiden och längtade alltid tills vi skulle ses igen och den saknaden efter honom var ärlig talat outhärdlig. MEN, man kommer över det! 

Om du bara är ute efter en kram och lite närhet kan jag tycka att du inte har så mycket att förlora, men du måste också vara beredd på att han kanske inte vill. Oavsett hur det går så önskar jag dig lycka till! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack! Skönt att veta att det går över. Jag vill ha hans närhet och om han inte vill, kommer jag ha skämt ut mig så mycket och det är väl bara det. Annars har jag väl inget att förlora. Yolo. Vi får se hur det går, kan skriva hur det gick också! 


   
SvaraCitera

lollosens:
Tack! Skönt att veta att det går över. Jag vill ha hans närhet och om han inte vill, kommer jag ha skämt ut mig så mycket och det är väl bara det. Annars har jag väl inget att förlora. Yolo. Vi får se hur det går, kan skriva hur det gick också! 

Han förstår säkert för det är rätt vanligt att man som ung blir förtjust i någon som är lite äldre. Ta mod till dig och fråga! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fegade ur, fml. Men fick en kram i alla fall, den var inte så lång som jag ville men vi (gruppen) kommer ses igen om någon månad så kanske tar det då..


   
SvaraCitera

lollosens:
Fegade ur, fml. Men fick en kram i alla fall, den var inte så lång som jag ville men vi (gruppen) kommer ses igen om någon månad så kanske tar det då..

Alltid svårt att ta det där steget eftersom du inte vet hur han kommer reagera på det, men jag tror och hoppas att det kommer gå bra ifall du bestämmer dig för att inte fega nästan gång Blink


   
SvaraCitera