Aviseringar
Rensa alla

Jag får inte ut den!!!!!


Ämnesstartare

Ok.
Här är historien.
JAg drack, kaske lite mycket [bigcheers]
Drogs iväg av en underbar tjej. [love]
Dold text: Så hon typ trökk in sitt läppbalsam in i röven på mig. [wink]
....ehh...Det gjorde inte ont för hon smörjde in den med typ läppbalsam, alltså läppbalsamet, om ni fattar? förutom hennes nagel då...

NU FÅR JAG INTE UT DEN!? [censur] VAFAN SKA JAG GÖRA!?


   
Citera
Ämnesetiketter

bajsa


   
SvaraCitera

Va det inte du som pratade om att du var oskuld och bla bla och skulle vara det tills du gifte dig?, och nu drar du hem brudar som kör upp saker i arslet på dig ^^


   
SvaraCitera

bajsa ut den [zzz]


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

bajsa ut den [zzz]

FIRST LOLOLOL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och alkohol skulle inte vara skadligare än cannabis? :S


   
SvaraCitera

Junpei:

FIRST LOLOLOL

jag skrev mer så var nog före [no-no]


   
SvaraCitera

fail und fake


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Va det inte du som pratade om att du var oskuld och bla bla och skulle vara det tills du gifte dig?, och nu drar du hem brudar som kör upp saker i arslet på dig ^^

Lång historia ... [chocked] och ja... det kanske.... jag kanske har ändrat mig. [cute] JAG ÅNGRAR FAKTISKT MIG! JAG HAR GROV ÅNGEST JUST NU!


   
SvaraCitera

WTF??[chocked][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Junpei:

bajsa

värdeuppgift:

bajsa ut den [zzz]

God Konsument:

Och alkohol skulle inte vara skadligare än cannabis? :S

Jag fick rännskita efter att jag drack alkohol... eller jag vet inte om det beror på det. Men det kom inte jättemycket bajs. JAg ska nog vänta tills det kommer mer bajs för läppbalsam/lypsylgrejen har inte kommit ut än (yes jag kollade i bajset.....) jag ska nog äta mycket mat nu och se om lyckan vänder.... [chocked][chocked][chocked] jeez jag kan känna mitt rövhål brännas [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

ag fick rännskita

Jag ville hemskt gärna veta detta. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnBajsFärgadSvenne:

WTF??[chocked][cry]

Vadå.. har du aldrig hört om någon som fått läppbalsam uppkört i anus? [surprised] ooooooohhhhhhhhhhh [tired] [mad]


   
SvaraCitera

Kan du inte få ut den på naturlig väg så får du väl uppsöka en läkare? [rolleyes]


   
SvaraCitera

paras:

Vadå.. har du aldrig hört om någon som fått läppbalsam uppkört i anus? [surprised] ooooooohhhhhhhhhhh [tired] [mad]

NEEJ det låter läskigt....stackars dig[cry]


   
SvaraCitera