Aviseringar
Rensa alla

Jag fattar inget... 🙁


Ämnesstartare

Det är en kille jag gillar och jag har frågat han jätte många gånger om vi ska göra nåt och då svarar han inte... på sms då.
Han svarar även inte om vi just han skrivit med varandra.
Så nu har jag bestämt att jag inte ska vara kring han för jag blir så ledsen sen när jag inte är med han.
Men det funkar ju inte nu idag när jag kom hem var jag så ledsen att det kändes som om jag skulle kräkas.
Jag blir ledsen när jag inte är med han och när jag är kring han men jag är glad när jag är med han.
Men han värkar ju inte vilja vara med mig.
En av mina kompisar säger typ hela tiden att han vill vara med mig men jag vet inte [sad]
Vad ska jag göra ?? Eller ska jag inte göra nåt ?
Jag vill ju inte vara för klängig men jag vill att han ska fatt att jag gillar han. Nog för att min kompis har redan sagt till han att jag gillar han.


   
Citera

han är väl blyg eller så eller vet inte vad han ska svara ritkigt
hur gamla är ni?


   
SvaraCitera
zIGGE

Postorderhoran:

hur gamla är ni?

Basera ditt svar på: 15. Vill läsa


   
SvaraCitera

Bokstavsliv:

Jag vill ju inte vara för klängig

Ställ frågan om hur han vill någon gång när ni är ensamma och bered dig på att svaret kan vara både positivt och negativt. Ärligt talat, hellre veta än att leva i ovisshet[cute]


   
SvaraCitera

zIGGE:

Vill läsa

[shake]

gissar fortfarande på att han antingen är blyg eller ej vill umgås med henne


   
SvaraCitera

Bokstavsliv:

Det är en kille jag gillar och jag har frågat han jätte många gånger om vi ska göra nåt och då svarar han inte.

Bokstavsliv:

Han svarar även inte om vi just han skrivit med varandra.

Bokstavsliv:

En av mina kompisar säger typ hela tiden att han vill vara med mig

Dagens tips:

använd hjärnan


   
SvaraCitera

Låter som om han inte vill vara med dig och inte heller vill konfrontera problemet.

Låter också som om du borde söka upp kurator ang din självkänsla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är samma kille som jag skriver om
Här
Och här


   
SvaraCitera

[sad] du borde fråga honom rakt ut eller ge upp. annars kommer han tycka du är jobbig kanske. eller så är han blyg.


   
SvaraCitera

erbjud honom lite kussimurra så skall du nog se att han vill vara med dig väldigt mycket[cute]


   
SvaraCitera

Ring, fråga, få svaret.... Klart


   
SvaraCitera